Artemis

آرتمیس

Artemis

آرتمیس

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

زاویه دید افقی مناسب است اما در عوض زاویه دید عمودی خیلی جالب نیست و آزار دهنده خواهد بود. از سنسور اثر انگشت نیز میتوانید به عنوان رمز عبور استفاده کنید. فقدان پورت USB 3.0 که اکنون در خوش قیمت ها نیز مرسوم است برای T420 یک نقطه ضعف حساب میشود، البته در کنار آن نمیتوان از نبود HDMI نیز چشم پوشی کرد. در عوض ۳ پورت USB 2.0 خواهید داشت. خرید آنلاین لپ تاپ استوک سخت افزار متنوعی در T420 عرضه میشود که میتوان به پردازنده i3، i5 و حتی i7، گرافیک ۴۲۰M با تکنولوژی اپتیموس، و هارد ۵۰۰GB اشاره کرد. مدل مورد بررسی دارای سخت افزار مذکور در جدول ابتدای بررسی است که مرسوم ترین سخت افزار T420 میباشد. پردازنده دو هسته ای Intel Core i5-2520M با فرکانس پایه ۲٫۵GHz (توربو تا ۳٫۴GHz) به همراه ۴GB رم در مجموع یک لپ تاپ قدرتمند و بسیار مناسبی را تشکیل میدهند که برای کاربران نیمه حرفه ای نیز کافی است. دستگاه عملکرد بسیار خوبی داشته و کارکرد روان و راحتی دارد. باتری ۶ سلولی T420 در تست پخش ویدیو گرفته شده تا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه عمر داشت که از این نظر میتوان آن را متوسط ارزیابی کرد. اکثر ۱۵ اینچی های سندی بریج به ۴ ساعت میرسند و ۱۳ اینچی ها نیز عمر حداقل ۵ ساعتی دارند.

  • گامای اندازه گیری شده: 2.14 ؛
  • لپ تاپ استوک hp pro x2 612 g2
  • نیترو (Nitro)
  • نسبت کنتراست
  • ابعاد: 359.3 در 259.04 در 19.9 میلیمتر
  • مدل لپ تاپ شما
  • رم
  • نوع حافظه RAM

امیدوارم این راهنمایی براتون مفبد بوده باشه. باز اگر میزان بودجه تون و کار دقیقتون رو مشخص کنید دقیق تر میتونیم راهنمایی کنیم. باز سوالی داشتید آماده پاسخگویی هستیم.. از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. سلام من یه لپتاپ مناسب برنامه نویسی و تا حدودی گیم و برنامه های سنگین میخوام. بودجه ام هم حدود 45-50 میلیون هست. و اینکه جنس بدنش و سخت افزارش واسم مهمه که خیالم راحت باشه با چند سال کارکردن هرروزه و جابجا شدن مشکلی ایجاد نمیکنه. با بودجه ای که در اختیار دارید میتونیم با خیال راحت به سراغ لپ تاپ های گیمینگ بریم. اول پیشنهاد میکنم به سراغ مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » بری. اما اگه حوصله نداری همه ی لپ تاپ ها رو دونه به دونه بررسی کنی. ما همینجا 2 تا از بهترین لپ تاپ ها رو با بودجه ی مد نظرتون بهتون معرفی میکنیم. و اینم بگم بهترین لپ تاپ های گیمینگ رو شرکت ایسوس تولید میکنه که دو سری TUF Gaming و ROG Strix جز بهتریناشن.

لپ تاپ Dell Inspiron G3 3500 از جدیدترین سری لپ تاپ های خانواده اینسپایرون و از سری 3000 کمپانی بزرگ دل میباشد. بدنه این مدل یک دست براق می باشد که بسیار زیبا و مشتری پسند طراحی گردیده و تغییرات زیادی با مدلهای قبلی خود کرده است. این مدل با رنگ مشکی عرضه شده و توانسته سلیقه بسیاری از کاربران را تامین نماید. برای ساخت قسمت زیرین لپ تاپ نیز از فلز با کیفیت بالا استفاده شده است که اثر انگشت کمی بر روی آن باقی می ماند و استحکام آن نیز بالا است. ورودی های فن دستگاه کاملا در قاب زیرین مشهود می باشد. جنس قاب زیرین کمی لیز می باشد و هنگامی که دستگاه را بر روی پای خود قرار می دهید احساس سور خوردن دستگاه را خواهید داشت. 2 اسپیکر قدرتمند این دستگاه نیز در قسمت زیرین و در جلوی آن قرار دارند. در قسمت داخل دستگاه نیز شرکت دل از جنس پلاستیک با کیفیت بسیار بالا استفاده کرده که برای یک لپ تاپ بالا رده انتخاب بسیار مناسبی می باشد و در نگاه اول کامل مجذوب آن خواهید شد.

  • لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ HP مدل Omen 16-b0x 3050ti نمره 5.00 از 5
  • قیمت: ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
  • باتری با ظرفیت 45 واتساعت و فناوری شارژ سریع
  • حاضرید چه میزان برای خرید لپ تاپ ایسر هزینه کنید؟
  • رندر گیری و کار های سنگین

چنانچه مشکل از باتری باشد، سیستم بعد از وصل شدن به پریز برق روشن میشود. یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپهای اچ پی با آن روبهرو هستند مشکلات مانیتور لپ تاپ است. قیمت لب تاپ دست دوم این مشکلات با پدیدههایی مثل روشن نشدن مانیتور ، سفید شدن مانیتور، سیاه شدن مانیتور و … دلایل مختلفی باعث قاطی شدن رنگ مانیتور لپتاپ hp خواهد شد که یکی از آنها خرابی کارت گرافیک است. از دیگر مواردی که میتواند باعث قاطی شدن رنگ مانیتور لپتاپ hp باشد، ضربه خوردن و بروز مشکل در صفحه نمایش است. در صورتی که مشکل دستگاه ناشی از ضربه خوردن صفحه نمایش باشد باید آن را تعویض کنید. اگر مشکل از کارت گرافیک باشد باید تشخیص دهید ایراد نرم افزاری است یا سخت افزاری. اگر ایراد آن نرمافزاری بود شما میتوانید با کالیبره کردن مشکل دستگاه را برطرف کنید. علت سفید شدن صفحه نمایش لپتاپ اچ پی میتواند ورود ویروس به سیستم شما باشد. برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد ما عقب بردن تقویم سیستم و ریستارت آن میباشد و پس از آن استفاده از یک آنتی ویروس بروز و قدرتمند است.

اما شما با صفحهی نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LV میتوانید یک فضای کاملا عریض برای بازیهای رایانهایتان در اختیار داشته باشید. یک لپتاپ گیمینگ خوب باید درگاههای زیادی داشته باشد تا شما نیازی به وصل کردن هاب USB در آن نباشید. چرا که بیشتر افراد دستههای گیمینگ مخصوص که توسط درگاه USB به لپتاپ متصل میشود را خریداری کرده و آنها را به لپتاپشان وصل میکنند. حالا ممکن است قصد داشته باشید ماوس گیمینگ مجزا هم به لپتاپتان وصل کنید، در نتیجه اگر سیستمتان درگاههای زیادی نداشته باشد، نمیتوانید به طور همزمان باهم، تمام مواردی که گفتیم را به لپتاپتان وصل کنید. علاوه بر آن در لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LV یک درگاه مخصوص HDMI نیز وجود دارد که میتوانید لپتاپتان را به یک صفحه نمایشگر بزرگتر وصل کرده و لذت بازی را در نمایشگرهای وایدتر تجربه کنید. این لپتاپ یکی از بهترینّهای گیمینگ است که میتواند شما را به طور کلی غافلگیر کند.

تقریبا در وسط استراحتگاه دست، تاچ پد دستگاه قرار دارد که سطح آن کمی پایینتر از سطح استراحتگاه دست است. این تاچ پد دارای کلیدهای مجزا نبوده و دو کلید آن به صورت همگن در تاچ پد تعبیه شدهاند که عملکرد بسیار خوبی دارند. حساسیت و دقت تاچ پد عالیست و در ضمن از فرمانهای چند لمسی (مالتی تاچ) نیز پشتیبانی میشود. به طور کلی میتوان گفت که Acer کیبورد و تاچ پد فوقالعاده خوبی را بر روی این آلترابوکها قرار داده است. با توجه به ضخامت فوقالعاده باریک Aspire S7، انتظار مشاهده پورتها و اتصالات زیادی را بر روی آن نداشتیم. تنها پورتهایی که میتوانید بر روی لبههای کناری این آلترابوکها مشاهده کنید، دو عدد پورت USB 3.0، یک جک 3.5 میلیمتری ترکیبی برای خروجی و ورودی صوتی و یک پورت micro-HDMI است. البته Acer همراه این آلترابوک ها، دو مبدل برای پورت micro-HDMI نیز ارائه کرده است که به کمک آن میتوانید از این پورت به عنوان خروجی تصویری VGA و یا پورت شبکه Ethernet استفاده کنید.

این لپتاپ تینک پد محصولی از شرکت لنوو است که در سال 2019 ساخته و روانه ی بازار شده است. این لپتاپ یکی از ظریف ترین و البته پایین ترین رده های سری تینک پد است. سری تینک پد معمولا با طراحی ضمخت کاربری گیمینگ و صنعتی دارند. این laptop ایسر جز محدود لپتاپ هایی است که با حافظه ی داخلی SSD در این رنج به چشم می خورد. حافظه ی SSD از سرعت بالاتری نسبت به HDD بر خوردار است. اما حجم این فضا فقط 128 گیگابایت است که بسیار کم است و اگر قصد خرید این لپتاپ را داردی پیشنهاد می کنیم یک هارد اکسترنال نیر در کنار آن تهیه کنید تا با مشکل کمبود فضا مواجه نشوید. این لپتاپ بسیار باریک و سبک طراحی شده است. برای خرید هارد اکسترنال سری به مطلب « بهترین هارد های اکسترنال » بزنید. این لپتاپ Lenovo دارای پردازنده ی مرکزی Pentium است و حافظه ی کش آن فقط 2 مگابایت است.

زدبوک 15 یک لپ تاپ قدرتمند از سری محصولات ورک استیشن اچ پی، جهت انجام محاسبات سنگین پردازشی و گرافیکی و اجرای نرم افزارهای مهندسی از جمله اتوکد، مایا، 3 دی مکس و این قبیل از برنامه ها است. این لپ تاپ به خوبی از پس تمامی کارهای شما بر آمده و از سخت افزار قوی بهره مند است. بدنه zbook 15 در سه رنگ خاکستری مختلف، لب تاپ zbook با یک طراحی حرفه ای که ظاهرا براق و بی نظیر به نظر میرسد، طراحی شده. لوگوی اچ پی که در مرکز قرار دارد از همه جا مشکی تر و اطراف آن با رنگ خاکستری روشن تر از جنس آلومینیوم طراحی شده است. زدبوک 15 به اندازه ی رقبایش بزرگ نیست و سایزی کوچکتر از آنها دارد. کیبورد زد بوک 15 حتی برای استفاده در تمام روز به اندازه کافی بزرگ است و نور پس زمینه آن در تاریکی به ما کمک میکند تا کلیدها را واضح ببینیم. کلیدها بسیار نرم کار میکنند و احتیاج به فشار زیادی برای فشرده شدن ندارند و تنها به مقدار فشاری 60 گرمی احتیاج دارند.

  • مرحله 5
  • ارسال رایگان به تمام نقاط ایران
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
  • گرافیک: Intel HD 3000 upto 3 GB
  • کاربری پروژه ای

لنوو یک برند شناخته شده در عرصه تولیدات انواع لپ تاپ با کاربری های متنوع می باشد. همگی سبب شدند تا برند لنوو به خوبی در بین کاربران معرفی شود. در حال حاضر اولین محصولی که شرکت لنوو را محبوب و مشهور کرده، لپ تاپ می باشد. لپ تاپ لنوو در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. اسم Thinkpad در شرکت IBM آمریکا انتخاب شد. لپ تاپ های سری T معمولا به عنوان لپ تاپ هایی بسیار قدرتمند، ماندگاری و دوام زیاد و با امکانات جانبی زیادی معرفی می شوند و قیمت نسبتا بالایی دارند. لپ تاپ های سری X لنوو به عنوان لپ تاپ های قابل حمل ، عمر باتری زیاد، سبک و با نمایشگر های کوچک و معمولا 11 و 12 و 14 اینچی معرفی می شوند. لپ تاپ های لنوو سری S به عنوان سری قابل حمل، سبک و بیشتر با پردازنده های سری U اینتل و کم مصرف و کم توان معرفی می شوند.

  • تنوع خوب پورتها
  • مرحله 3
  • دوشاخه اختصاصی
  • باتری: ۶۳ واتساعت
  • حافظه: 128GB - 2TB SSD
  • قیمت لپ تاپ

با پرداخت هزینه ای اندک، می توانید صاحب یک لپتاپ قدرتمند شوید. فروشگاه آترامارت شرایطی را پیش روی شما قرار داده که با ارائه ضمانت های لازم و پرداخت مبلغی بسیار اندک از قیمت لپ تاپ، بتوانید در سریع ترین زمان، گزینه انتخاب شده را تحویل بگیرید. باقیمانده هزینه ای که برای خرید لپ تاپ پرداخت می کنید بسته به نظر شما و در اقساطی جداگانه دریافت خواهند شد. لپ تاپ استوک لنوو مدل thinkpad x1 tablet برای خرید اقساطی لپ تاپ میتوانید از روشهای موجود که برای شما فراهم کرده ایم، اقدام نمایید. روش دیگر برای خرید اقساطی لپ تاپ پیش روی شما قرار گرفته است. برخی از خریداران ترجیح می دهند برای انتخاب گزینه مورد نظر خود با ارائه چک کارمندی و آزاد، خرید اقساطی را انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی آترامارت شما قابلیت خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس، خرید اقساطی لپ تاپ dell و خرید اقساطی لپ تاپ acer را خواهید داشت. علاوه بر این، سایر محصولاتی که در فروشگاه ما عرضه می شوند از برندهای معتبر با شرایط بی نظیر به صورت اقساطی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی