Artemis

آرتمیس

Artemis

آرتمیس

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۲۷ ژانویه ، ۲۰۲۰- در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۹ ، یک رویداد جانبی به میزبانی دانشگاه نیویورک (NYU) و مجله ی The Lancet برای ادغام سلامت دهان و دندان در پوشش جهانی سلامت (UHC) برگزار شد. دکتر حبیب بنزیان، مدیر بهداشت و سیاست جهانی در دانشکده دندانپزشکی NYU ، و نویسنده ی یک مقاله ی دو بخشی در مورد UHC ، بطور اخص بر نیاز فوری به اصلاحات و نقش پیشگیری تمرکز کرد. این بدان معناست که همه، صرف نظر از وضعیت اقتصادی اجتماعی، باید به مراقبت های بهداشتی دهان و دندان از جمله خدمات پیشگیری با هزینه ای که منجر به مشکلات مالی نشود، دسترسی داشته باشند. از مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست، تأثیر صنعت قند در سراسر جهان و اهمیت مشارکت بخش دولتی و بخش خصوصی بود. این رویداد توسط دولت های مصر، ژاپن و تایلند و همچنین مجمع جهانی اقتصاد و با حمایت بنیاد هنری شاین برگزار شد. تعدادی از نویسندگان مجموعه سلامت دهان و دندان لنست در این رویداد حضور داشتند و هرکدام فرصتی برای گفتگو درباره موضوعات مربوط به خود داشتند. در نشست جانبی اخیر در مجمع عمومی سازمان ملل، اهمیت مشارکتهای نوآورانه و مشارکت جوامع تخصصی نه تنها جامعه ی دندانپزشکی بلکه تمامی بخشها مطرح شد. ما فکر می کنیم که این امیدوار کننده ترین نقطه ی ورود برای ایجاد یک تغییر اساسی است. دکتر بنزیان با بیان اینکه باید اقدامی در این زمینه صورت گیرد، گفت: ما خواستار یکپارچه سازی کامل مراقبت های بهداشتی دهان و دندان در پوشش سلامت جهانی هستیم. در سال ۲۰۱۹ ، The Lancet مجموعه ای از مقالات مربوط به سلامت دهان و دندان را منتشر کرد. بسیاری از کشورها نشان داده اند که این امر امکان پذیر و واقع بینانه است.

مجله جامعه دندانپزشکی تبریز

همچنین تبلیغ در رسانههای چاپی محلی، امکان هدفگذاری افراد نزدیک به کلینیک را بیشتر خواهد کرد. هزینه تبلیغات در رسانههای چاپی به اندازه تبلیغ و نوع چاپ رنگی یا سیاه و سفید و نوع کاغذ استفاده شده در رسانه بستگی دارد. هرچه کسبوکار شما به کلانشهرها نزدیکتر باشد، یافتن رسانهای جمعی برای تبلیغ منطبق با بودجه بازاریابی کسبوکار دشوارتر خواهد شد. از معایب این روشهای تبلیغاتی میتوان به پرهزینه بودن آنها، به ویژه در شهرهای بزرگ، اشاره کرد. رسانههای جایگزین به تمام رسانههایی گفته میشود که کلینیکهای دندانپزشکی به طور معمول از طریق آنها بازاریابی نمیکنند. بهترین رسانه چاپی، گزینهای است که مشترکان آن در نزدیکی موقعیت مکانی کلینیک دندانپزشکی شما هستند، دندانپزشکان دیگری در آن تبلیغ نمیکنند و تمام صفحات مختص تبلیغات آنها میتواند در دسترس شما قرار بگیرد. برای تبلیغات از طریق رسانههای چاپی باید به تعداد مشترکان رسانه، موقعیت مکانی مشترکان و تبلیغات رقیبان (کلینیکهای دندانپزشکی دیگر که در همان رسانه تبلیغ میکنند) توجه کرد. برای مثال میتوان پوسترهای ایستگاههای قطار، تبلیغات درون مراکز خرید، بنرهای ساختمانها و هر رسانه مشابهی را نام برد.

نوزدهمین کنگره سالیانه دندانپزشکی کودکان ایران شهریور ۱۴۰۱ در شهر شیراز برگزار میشود. کنگره نوزدهم دارای حداکثر امتیاز برای دندانپزشکان می باشد. حضور فعال، صاحب نظران ، پژوهشگران و دانشمندان حوزه دندانپزشکی در این کنگره موجب حرکت رو به جلو دندانپزشکی کودکان کشور در سطح منطقه و جهان می شود. بخش داوری پوستر در سالن مجزا پرزنت می گردد. یقین داریم که این همایش بین اللملی، بهترین محل برای آشنایی و تبادل اطلاعات به روز با سایر محققین این رشته می باشد. ریاست کنگره نوزدهم بر عهده دکتر مهران مرتضوی است. هزینه ثبت با نزدیک شدن به ایام برگزاری کنگره بصورت پلکانی افزایش می یابد. امتیاز کنگره برای مدیران پنل و سخنرانان منوط به ثبت نام میباشد. توفیق همگان را در راه اعتلا سلامت دهان و دندان کودکان در سطح جامعه از خداوند منان مسئلت می نمایم. ازخدای بزرگ میطلبم توانایی رهایی و نجات از این مشکلات رابه ملت ما ارزانی دارد. این کنگره با حمایت انجمن دندانپزشکی کودکان ایران ، همکاری گروه کودکان دانشکده دندانپزشکی شیراز و متخصصان رشته های مرتبط همراه با اعطای حداکثر امتیاز بازآموزی برای دندانپزشکان عمومی و متخصصین مرتبط برگزار می شود. کلیه متخصصین کودکانی که ثبت نام کرده باشند و سخنرانان و مدیران پنل ژتون ناهار در پکیج قرار دارد. مسابقه علمی در ایام برگزاری کنگره با نام “پیشکسوتی از کودکان” اجرا میگردد. پذیرش مقاله و پوستر منوط به ثبت نام در کنگره است. این کنگره پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع پاندمی کرونا برگزار میشود.

مجله جامعه دندانپزشکی

شهر شیراز در دوران صفویه دو گروه رقیب را در خود جای دادهبود. حیدریها که پیرو شیخ حیدر صفوی بودند و در شرق شهر سکنا داشتند و نعمتیها که در غرب شیراز ساکن بودند و پیرو شاه نعمتالله ولی بودند. پس از این حمله بسیاری از مردم شیراز از دم تیغ گذشتند و دو کله مناره در اطراف شهر برپا شد و باغهای اطراف شیراز نابود شد. شیراز پس از نه ماه محاصره و تحمل قحطی تسلیم شد. پس از حمله افغانها به ایران و سقوط صفویه در سال ۱۷۲۲ میلادی، سپاه افغان در سال ۱۷۲۳ روانه شیراز شد. اما با شورش حکمرانان محلی در دوره افشاریان علیه نادرشاه، نادرشاه سپاهی را روانه شیراز کرد و شهر پس از چهار ماه محاصره سقوط کرد. گفته میشود طی این محاصره حدود ۱۰۰ هزار تن از مردم شیراز هلاک شدند. نادرشاه توانست در سال ۱۷۲۹ شیراز را از دست افغانها درآورد و خرابیهای به بار آمده را ترمیم نماید.

مجله جامعه دندانپزشکی خراسان رضوی

به طور کلی، دو نوع ارتودنسی ثابت و متحرک وجود دارد. اصولا برای افرادی با دندانهای جلویی به شدت بیرونزده و مشکلاتی در فک بالا، جراحی ارتوگناتیک (جراحی فک) انجام میشود. بنابراین نباید مشاوره با دندانپزشک را دست کم گرفت. زیرا دیگر فک آنها قابلیت رشد نداشته و به طور کامل مشکل دندان خرگوشی حل میشود. برخلاف بریس متحرک، شما خودتان امکان جابهجایی بریس ثابت را ندارید و این کار توسط دندانپزشک انجام میشود. اصولا برای درمان دندان خرگوشی شدید از بریسهای ثابت که دارای براکتها و سیم فلزی هستند استفاده میشود. در نهایت، این متخصص ارتودنسی است که لبخند شما را بررسی و براساس موقعیت فک و دندانهای شما بهترین راه را برای رفع مشکل پیشنهاد میکند. یک سیم انعطافپذیر آنها را به هم متصل و امکان جابجایی دندانها را فراهم میکند. بریسهای متحرک معمولا برای درمان کودکان و نوجوانان موثر هستند. با این حال، بزرگسالان نیز میتوانند از این نوع بریس بهره ببرند. برحسب شرایط ممکن است دندانپزشک متخصص ارتودنسی برای ساخت بریس یکی از آنها اقدام کند. کلینیک دندانپزشکی میخک با برخورداری از کادر حرفهای و متخصص، امکان مشاوره آنلاین و حضوری را فراهم کرده است. براکتها به طور موقت به دندانهای جلو میچسبند. هزینه ارتودنسی با مناسبترین تعرفه و طرح ویژه پرداخت اقساطی توسط شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک برای رفاه مراجعین عزیز در نظر گرفته شده است. زیرا هنوز ساختار فک و دندانهای آنها در حال رشد است و با یک اصلاح جزئی مشکل حل میشود. این جراحی، میتواند دوباره جایگاه استخوانهای فک بالا و پایین را مرتب کند. جراحی یکی از بهترین روشها برای درمان دندان های خرگوشی افراد بزرگسال است. پیشنهاد میکنیم با توجه به طرح پرداخت اقساطی این فرصت را از دست ندهید. بهترین روش اصلاح دندان خرگوشی کدام است؟

به گزارش قدس آنلاین، کمبود دندانپزشک موجب کاهش رقابت و افزایش قیمت از طریق ایجاد انحصار در این حوزه شده است. دیماه سال گذشته بود که شورایعالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «افزایش ظرفیت پزشکی در مقطع عمومی» را برای اجرا ابلاغ کرد. در این گزارش به مساله کمبود پزشک و دندانپزشک و توزیع نامتوازن آنها، توفان سالمندی جمعیت در آینده نزدیک و نیز شکایت نمایندگان حوزههای انتخاباتی مختلف بهویژه مناطق محروم درخصوص کاهش ظرفیت دانشجو در رشتههای پزشکی و دندانپزشکی اشاره شد. بااینحال هماکنون اجرای این مصوبه به تعویق افتاده و این درحالی است که امکان افزایش ظرفیت پذیرش دندانپزشکی تا ۴۹درصد با امکانات فعلی دانشگاهها وجود دارد. به گمانی انحصارطلبی در حوزه دندانپزشکی باعث شده مردم از خدمات این رشته بینصیب بمانند و کشور از نظر تعداد دندانپزشک در رتبههای پایین جهان قرار بگیرد. همین موضوع نیز باعث شده ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور، طرح افزایش ظرفیت دندانپزشکی را تصویب کند. برای دریافت اطلاعات جالب درباره ی جراحی کیست دندان و فضا نگهدار بند و لوپ لینک های رنگی را دنبال کنید.

برآمدن رضاشاه بهدلیل همین زمینهسازی اجتماعی و خواست دولت انگلیس بود؛ حتی انگلیس برای این مهم، حاضر به فدا کردن سید ضیاالدین طباطبایی شد. در سوم شهریور سال ۱۳۲۰، قوای انگلیس و روس از جنوب و شمال، وارد ایران شدند. در دوران رضاشاه، بیشترین حمله به روزنامهنگاران و مطبوعات صورت پذیرفت. فارس نیز در این دوران تابع اتفاقات پایتخت بود. رضاشاه ۲۲ روز دوام آورد و در روز ۲۵ شهریور ۱۳۲۰ متن استعفای وی در مجلس شورای ملی خوانده شد و محمدرضای جوان و تحصیلکرده خارج، رسماً پادشاه ایران شد. دوران ۳۷ ساله حکومت محمدرضا پهلوی از مقاطع پرفراز و نشیب مطبوعات است؛ گاهی آزادی باعث شکوفایی مطبوعات میشد و گاهی هم نفسها در سینه حبس میگردید. در دوره شانزدهساله حکومت رضاشاه پهلوی، ۲۵ روزنامه در فارس امتیاز انتشار دریافت کردند. با اخراج سید ضیاء، دست و بال رضاخان برای قدرتنمایی بازتر شد. بسیاری از روزنامهها تعطیل شدند و هرآنچه باقی ماند یا به سفارتخانه یکی از کشورهای خارجی وابسته بود یا عاملی برای تبلیغات رضاخان محسوب میشد.

مجله جامعه دندانپزشکی پزشکی تهران

توسعه یک پایگاه دانش گسترده از طریق ترکیبی بی نظیر از آموزش سنتی و رویکردهای نوآورانه در آموزش پزشکی. تأکید بر اصول مراقبت های بهداشتی اولیه ، این برنامه های درسی بر اساس مراقبت های اولیه عمومی به عنوان مبنای خود تأکید دارد. ادغام مهارت های پزشکی مبتنی بر شواهد ( EBM ) در برنامه درسی ، یک سنت و تعالی طولانی در بهداشت عمومی در کرواسی زمینه فوق العاده ای برای آموزش پزشکی مبتنی بر شواهد فراهم می کند. ادغام اولیه دوره های بهداشت عمومی و مدیریت بهداشت ( که در سایر دانشکده های پزشکی معمولاً در سطح تحصیلات تکمیلی مطالعه می شود ) ، همچنین ماژول های یکپارچه و یادگیری مبتنی بر مسئله وجود دارد. ادغام اولیه علوم پایه ، رشته های بالینی و جنبه های روانی - اجتماعی پزشکی. بعد از فارغ التحصیلی در کرواسی آیا می توان در خارج از کشور کار کرد؟ توسعه مهارت های یادگیری مادام العمر ، دانشجویان در اوایل یاد می گیرند که مسئول تحصیل و حفظ دانش و مهارت های خود هستند.

بهعلاوه نشان داده شده است که بیماریهای لثه با سلامت بدن به خصوص در بیماران دیابتی و زنان باردار ارتباط دارند. توسط جراحان فک و صورت قابل انجام است. جراح فک و صورت رشتهای تخصصی است که نباید آن را با عنوان جراح-دندانپزشک که همکاران دندانپزشک عمومی برای خود استفاده میکنند اشتباه گرفت. پریودنتیستها غیر از درمانهای لثه که قسمت بیشتر آن شامل جراحی لثه میشود، در مورد جراحی کاشت ایمپلنت هم دورههای تخصصی دیدهاند و ازجمله بهترین و ماهرترین گروه دندانپزشکانی هستند که قادر به انجام جراحیهای پیچیده ایمپلنت میباشند. از جراحی خارج کردن دندان عقل نهفته گرفته تا جراحیهای زیبایی فک، بینی، چانه و صورت بهعلاوه جراحیهای خارج کردن کیستها، تومورها، قرارگیری ایمپلنت و … جراحیهای ساده تا پیشرفته ناحیه فک و صورت توسط جراحان فک و صورت انجام میشود. متخصص پروتز، دندانپزشکی است درمانهای مربوط به پروتز (هر نوع دندان مصنوعی) را برای مراجعین انجام میدهد. این درمانها دامنه وسیعی از روکشهای جایگزین فضاهای خالی یا روکشهای تک دندانها، روکشهای زیبایی، دست دندان کامل متحرک یا سایر انواع دندان مصنوعی را در برمیگیرد. درباره مواد دندانپزشکی و انواع مواد دندانپزشکی بیشتر بخوانید.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

آنها نسبت به همتایان بزرگتر خود نازک تر و سبک تر هستند. فراتر از اندازه های خاص، چندین دسته بندی مختلف لپ تاپ برای انتخاب وجود دارند. مواردی مانند دستگاههای Acer Swift 3 و Elite Dragonfly Max لپ تاپ های HP در این دسته قرار میگیرند. به دنبال لپتاپهایی باشید که دارای صفحه نمایش 12.5 یا 13.3 اینچی و وزنی بین 1 تا 1.5 کیلوگرم هستند. با این حال، بهخاطر داشته باشید که دستگاههای 13.3 اینچی با اندازه کوچکتر، اغلب از همان پردازندههای مرکزی Intel Core یا کارتهای گرافیک مجزا که میتوانید در نمونههای 15.6 اینچی آنها پیدا کنید، پشتیبانی نمیکنند. در مقابل، نوتبوکها تمایل دارند ترکیب خوبی از قدرت و قابلیت حمل ارائه دهند. اولترابوک ها که دارای فرمی باریک و سبک وزن با عملکرد بالا هستند. اگر نوع کاری که قصد استفاده از لپتاپ جدید خود را دارید، نیاز به نمایشگر بزرگتر یا گرافیک مستقل دارد، احتمالاً باید به دنبال اندازه ای بزرگتر باشید. در بیشتر مواقع، آنها همچنین دارای مجموعه ای ضعیف تر از پورت ها هستند.

خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه !

تو حالت کلی می تونید ارزش و اعتماد یک سایت رو با پیگیری از طریق ایمیل و یا تلفن بسنجید . سایتی که سرمایه گذاری می کنه و در اینترنت تبلیغات می کنه تا همه بشناسنش با کسی شوخی نداره ، اومده که پول در بیاره . راستی دوستان ، پیشنهاد میکنم دوره های انگلیسی علم فردا رو تهیه کنید ، دنیاتون عوض میشه ! حضور پر رنگ اون سایت در اینترنت روش دیگه ای هسنت . هنگام خرید لپ تاپ لوازم جانبی لپ تاپ بگیرم یا نه ؟ قطعا بگیرید . اما هل نشید . خیلی فرقه بین کسی که انگلیسی میدونه و نمیدونه ! سایتی که جواب ایمیل و تلفن میده بیشتر قابل اعتماده . خلاصه خرید لپ تاپ از طریق اینترنت مشکلات خاص خودش رو هم داره اما اگه اون سایت از شما پشتیبانی کنه خیلی هم عالیییی . البته بعضی سایت ها هم هستن که فقط ظاهر خوبی دارن و وقتی زنگ میزنی بهشون مثل انسانهای اولیه باهات برخورد می کنن . اگر هم خواستید خری اینترنتی داشته باشید حتما گارانتی رو درخواست کنید . چرا لپ تاپ Dell از دید مردم گوشت کوب به حساب میاد ؟ فروشنده در اکثر موارد میخواد بیشترین تعداد وسیله جانبی رو هنگام فروش لپ تاپ بفروشه. بارها پیش اومده که موقع خرید لپ تاپ تا صحبت از مارک دل dell میشه ، خریدار یه جورایی اصلا راضی به ادامه بحث در مورد خرید این مارک نیست . برای اطلاع از  لپ تاپ مناسب ترید و لپ تاپ حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ سامسونگ

لنوو این بار در سال 2017، محصولی با نام Think pad X1 Yoga را ارائه داده است. HP Elitbook X 360 G یکی از باریک ترین لپ تاپ هایی است که تا کنون دیده اید. طراحی منحصر به فرد و زیبای یک دستگاه به این معنی نیست که عملکرد و اجزای داخلی آن، کیفیت مطلوبی ندارد. چنان چه مدل هایی از جمله مایکروسافت SurFace Pro و SurFace Book این ادعا را ثابت کرده اند. مسئله مهم این است که با یک ابزار به روز با عملکرد عالی در صفحه کلید، پردازشگر و صفحه ی لمسی جزو برترین لپ تاپ های 2017 روبه رو هستید. لپ تاپ یا تبلت، تفاوتی ندارد که شما از این مدل به چه منظوری استفاده می کنید. اگر به استفاده از صفحه ی لمسی، عادت کرده باشید، باید گفت نمایشگر صفحه ای این لپ تاپ با سرعت عملکردی بالا، این امکان را دارد تا به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

نوکیا این سیستم عامل را در سال 2008، از شرکت سیمبین خریداری کرد و آن را به عنوان سیستم عامل موبایل های خود معرفی نمود. سیمبین با وجود داشتن کمترین امکانات سخت افزاری، کارایی خوبی را از خود نشان داد و همین موضوع باعث شد تا مورد توجه کاربران قرار بگیرد. این سیستم عامل بر روی دو رابط کاربری S60 و UIQ ارائه شده که البته S60 رابط کاربری مهم آن به شمار می آید. این یکی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل محسوب می شود. سیمبین از هسته Micro Kernel Architecture تشکیل شده است. Palm یک سیستم عامل متصل به سیستم است که برای دستیاران دیجیتال شخصی (PDAs) در سال 1996 توسط Palm OS توسعه یافت. این سیستم عامل پایداری بالایی دارد یعنی در زمان هایی که از پردازنده استفاده نمی شود، سیستم در حالت خاموشی قرار گرفته و موجب صرفه جویی در مصرف باتری و سخت افزارهای دیگر می شود. جدیدترین نسخه سیستم عامل سیمبین، Belle (بل) می باشد. لپ تاپ استوک بخریم یا نه ؟

راه دیگر تبدیل کامپیوتر به کنسول بازی از طریق بلوتوث است تا دستگاه ایکس باکس وان شما به کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ متصل شود. اگر پورت مانیتور شما از نوع VGA باشد، یعنی مانیتور شما فقط سیگنالهای تصویری آنالوگ را دریافت میکند؛ در حالیکه سیگنال کنسول بازی شما دیجیتال است. دیگر راههای اتصال کنسول بازی به مانیتور کامپیوتر بدون استفاده از کابل HDMI را نیز در ادامه بررسی خواهیم نمود. پس این کار را برایتان کمی سخت خواهد کرد؛ اما چاره چیست؟ شما باز هم نیاز به یک مبدل دارید، اما این مبدل نوع و جنس سیگنال را نیز تغییر میدهد و با تغییر یافتن آن، مقدار قابل توجهی از کیفیت تصویر را از دست میدهید. بلوتوث خود را فعال نمایید و سپس دکمهی Bind روی دسته را به مدت چند ثانیه نگه دارید تا در حالت جفتسازی قرار گیرد. دقت داشته باشید برای انجام این امر حتما باید دستهی شما جدید باشد.

دوست عزیز دقیقا کدام کانفیگ ها از این دو مدل مد نظرتون هست؟ Disney و ASUS اعلام کردند که یک نوت بوک شیک برای بچه ها دارند. ها/ ایسوس با معرفی لپتاپ سری V نشان داد که توجه ویژهای به کاربران ایرانی و سلیقه آنها دارد. 4/ نوت بوک و تبلت اپل سونی دل ایسوس با گارانتی ایران در پرشیا لپ تاپ. متن کامل خبر. تعداد بازدید : 2 اشتراک این خبر به دوستان من در. ASUS K555 - LJ - لپ تاپ ایسوس کا 555 ال جی پارس لپ تاپ. واقعیت می توانید محصولات این شرکت را ار نمایندگی های رسمی آن در بازار ایران و رضا تهیه کنید. نموده و همزمان با عرضه جهانی ،این سری نیز به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است. Instagram. ویژه ها. Acer - E1-572G - نوتبوک - ایسر - Aspire - اسپایر 572 جی - پارس لپ تاپ. ASUS Fonepad 7 (FE170CG). کاربرد دوگانه یک لپتاپ فوق سبک و یک تبلت 10 اینچ ·

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ برای شما"

در واقع خریداران قبلی به واسطه تجربه واقعی که از کار با آن گوشی به دست آورده اند، بهترین مشاور برای خرید شما هستند. با توجه به زیاد بودن جمعیت طرفداران گوشی های هوشمند، فروشندگان این دستگاه های الکترونیکی جذاب هم افزایش یافته اند. بعد از انتخاب گوشی مورد نظرتان بایستی دقت کنید که گوشی را از فروشگاه های معتبری خریداری کنید تا بعد از خرید با مشکلات مختلفی از قبیل تقلبی بودن، ایرادات فنی و … گوشی جدیدمان را از کجا بخریم؟ ما در مبیت بهترین و بروز ترین گوشی های موبایل را از کمپانی های مطرح دنیا گردآوری کرده ایم تا شما با خیال راحت و آسوده، از هر جای این کره خاکی، گوشی مورد نظر خود را انتخاب نمائید. نمونه دیگری از این خریداران که در دنیای مجازی حضور دارند، خریدارانی هستند که نظرات ارزشمند خود را درباره گوشی خریداری شده در سایت های فروشگاهی از قبیل مبیت به اشتراک میگذارند. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید، حتما نظرات خریداران دیگر را به دقت مورد بررسی قرار دهید تا از مزایا و معایب احتمالی گوشی مد نظرتان مطلع شوید. برای اطلاع درباره بررسی لپ تاپ g513 و لپ تاپ مناسب حسابداری روی لینک های رنگی کلیک کنید.

سری G لپ تاپ های ایسوس جزو نوتبوکهای DTR میباشند که بدین … تاپ باعث شده که این مدل ها رقیب سرسخت برای سری گیمینگ های برند … طراحی فوق العاده زیبا و محکم و سخت افزار بسیار قوی ایسوسN56VB آن را بین گرافیست ها محبوب کرده است . … موفق عمل کنه وگرنه هنوز تو کامپیوترهای شخصی خیلی محبوب نیست به باتوجه به آمار موجود. … این دستگاه که اواسط سال ۲۰۱۳ معرفی شد، دستگاه گران قیمت ولی … در حال حاضر در بازار لپ تاپ ایران برندهایASUS، DELL ،SONY، ACER، IBM … این قیمتها مربوط به محصولاتی است که در داخل کشور نمایندگی رسمی فروش و گارانتی دارند. اقتصاد پرس: قیمت انواع لپ تاپ های محبوب برند ایسر در سطح بازار تهران به شرح … برند: ASUS …. مشکل الان اینه که اینا هیچ کدوم مدل روز و سال نیستن . احتمال امضای ١٠ تا ١٥ میلیارد دلار قرارداد در قالب جدید نفتی در سال۹۵ /IPC باید …

  • saryas khazani