Artemis

آرتمیس

Artemis

آرتمیس

طبقه بندی موضوعی

۸ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد ونیرهای پرسلاین ظاهری طبیعی تر، و شبیه دندان ها ارائه دهند و می توانند دندان هایی را پوشش دهند که بد رنگ یا بد شکل شده اند. تفاوت بین ونیرها، روکش ها، و ایمپلنت ها چیست؟ ونیرهای دندانی، روکش ها، و ایمپلنت ها می توانند ظاهر دندان ها را از نظر زیبایی بهبود دهند. با این حال، بین آنها تفاوت هایی وجود دارد. یک تفاوت بین ونیرها، روکش ها، و ایمپلنت ها، بخشی از دندان است که هر گزینه پوشش می دهد. فیشور سیلانت کودکان  ونیرهای دندانی عموماً سطح جلوی دندان ها را پوشش می دهند. در مقایسه، روکش ها کل دندان را پوشش می دهند، شامل سطوح جلو، عقب، و طرفین. در نتیجه، دندانپزشکان از روکش ها برای ترمیم دندان های شکسته استفاده می کنند، شامل دندان هایی که ساختار کمی از آنها باقی مانده است. روکش ها می توانند به تقویت دندان هایی که پوشش می دهند کمک کنند. با این تفاوت که ایمپلنت های دندانی ساختارهای پیچ مانندی هستند که به استخوان فک متصل می شوند تا جایگزین دندان های از دست رفته شوند.

  • لمینیت سرامیکی
  • بستن فواصل بین دندانی
  • ایمنی شناسی
  • بهداشت و کنترل عفونت 1

لذا با توجه به این که تاکنون در داخل کشور به موضوع آشنایی با روششناسی پژوهش در رشته حسابداری نپرداخته است، این پژوهش درصدد است تا بهصورت پیماشی، به بررسی میزان آشنایی دانشجویان دکتری با مبحث روششناسی تحقیق بپردازد. پژوهش اساس دانش و یادگیری علمی را تشکیل میدهد. کلمه "تحقیق" از لغت فرانسوی "recherche" به معنای "جستجو کردن"گرفته شده است (جامونا و پریا، 2014). پژوهش، متشکل از یک سری فعالیتهای هدفمند و منظم برای تصمیمگیری در مورد یک مسئله است. پژوهش یک جستجوی منطقی و منظم برای یافتن اطلاعات مفید و جدید در مورد یک موضوع خاص است. پژوهش بررسی برای یافتن راهحل مشکلات علمی و اجتماعی از طریق تجزیهوتحلیل عینی و سیستماتیک است. به عبارت دیگر، "روششناسی"، یک استراتژی کلی پژوهش است که نحوه انجام پژوهشها را مشخص میکند، روششناسی سیستمی از مفروضات فلسفی است که شکل زیر بنایی سؤالات پژوهش را شکل میدهد و اساس انتخاب روشهای پژوهش را در برمیگیرد. بوکلی و همکاران (1976) معتقدند، روششناسی پژوهش، استراتژی یا فرآیند معماری است که پژوهشگر از آن به عنوان یک نقشه راه برای تعریف و حل مسئله استفاده میکند.

درآمدن دندانها یک امر طبیعی در رشد نوزاد می باشد. بیشتر دندان های شیری شش ماه پس از تولد نوزاد پدیدار می شوند؛ با این حال در برخی از آنها رویش اولین دندان شیری ممکن است تا ۱۲ یا چهارده ماهگی به طول بیانجامد. رویش دندان ها ممکن است نوزاد شما را بی خواب، بد اخلاق و تحریک پذیر کند. از دست دادن اشتها، آبریزش دهان، اسهال و تب از علائم طبیعی درآمدن دندان ها می باشند. با رویش دندانهای کودک میتوانید مسواک های انگشتی را جایگزین گاز استریل کرده و به همان ترتیب پس از شیر خوردن نوزاد دندان او را با مسواک تمیز کنید. مراجعه به کلینیک دندانپزشکی اطفال از چه سنی آغاز می شود؟ در واقع از زمان رویش اولین دندان شیری والدین موظف هستند برای اطمینان از سلامت دهان و دندان نوزاد خود و جلوگیری از پوسیدگی احتمالی دندانها در سنین کم به کلینیک دندانپزشکی کودکان مراجعه کنند. توصیه می شود که هر ۳ الی ۶ ماه یکبار کودک خود را نزد دندانپزشک اطفال برده تا دندانهای او را معاینه کند و برای پیشگیری از پوسیدگی دندان و تغذیه مناسب، راهکار صحیح را به شما ارائه دهد.

ﺑﺎ وﺟﻮد اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺮﺧﯽ از ﺻﻨﺪﻟﯽ ﻫﺎی دﻧﺪاﻧﭙﺰﺷﮑﯽ دارای ﭘﺎﯾﻪ ﺑﺰرﮔﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﯾﻮﻧﯿﺖ را ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮕﻪ. آشنایی با ابزار ها، لوازم و تجهیزات دندانپزشکی و کاربرد آنها از … طراحی و تولید این وسایل طیف گستردهای از مهندسی پزشکی را در برمیگیرد. یکی از ویژگیهای برندهای برتر مواد و تجهیزات دندانپزشکی این است که تنوع … میکروبراش; تیغ جراحی; خون بند; سرساکشن; دوربین داخل دهانی … سر ساکشن آکو یکی از سرساکشن های باکیفیت تولید داخل می باشد که به صورت یکبار مصرف و جهت استفاده در مطب های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. سر … بیشتر … دستگاه ساکشن پزشکی چیست؟ به همین دلیل از دستگاه ساکشن پزشکی در اتاق عمل، کلینیک های دندانپزشکی، پوست … از اتاق عمل به صورت ثابت قرار می گیرد و فشار منفی تولید شده را با استفاده از … دکتر افشین پور ، مهمترین محورهای این همایش دو روزه را ،شیوه استفاده از پروتزهای دندانی ثابت و متحرک، تازههای دندانپزشکی و روشهای لابراتواری …

ایندومتاسین در تسکین دردهایی نظیر آرتریت (التهاب مفاصل)، رگ به رگ شدن عضلات یا ضرب دیدگی استخوان، کمردرد، نقرس و دردهای قاعدگی کابرد دارند. این دارو با کاهش التهاب و تسکین درد به بهبود وضعیت بیمار کمک می کند. https://heravi-dental.ir/ در صورت بارداری و یا شیردهی به پزشک خود اطلاع دهید تا داروی ضدحساسیت مناسب شرایط شما را برایتان تجویز نماید. در صورت سابقه ی آسم،حساسیت،زخم معده یا دوازدهه و بیماری های گوارشی(مانند کرون)،بیماری قلبی یا عروقی،لوپوس،مشکلات کبدی،کلیوی ،بیماری پارکینسون ،صرع و سایر موارد به پزشک خود اطلاع دهید. در صورتی که سابقه ی فشار خون بالا و یا وجود لخته در عروق را دارید ،پزشک خود را مطلع نمایید. از آنجا که این دارو می تواند در عملکرد داروهای دیگر در بدن اختلال ایجادکند لازم است پیش از شروع مصرف لیستی از کلیه ی داروهای مصرفی خوددر اختیار پزشک یا داروسازتان قرار دهید. به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت سابقه ی قند یا کلسترول خون بالا به پزشک خود اطلاع دهید.

به همین خاطر کمپرسور دندانپزشکی بی صدا و بدون لرزش امروزه از اولویتهای پزشکان و فروشندگان تجهیزات پزشکی است. نوع عملکرد این کمپرسور آن را از دیگر انواع متمایز میکند؛ همچنین پزشکان با توجه به نوع نیاز مطب خود انواع کوچک، متوسط یا بزرگ کمپرسور دندانپزشکی را انتخاب میکنند. یکی از نکاتی که در انتخاب کمپرسور دندانپزشکی اهمیت دارد، این است که کمپرسور رطوبت زیادی تولید نکند یا رطوبت را در خود نگه ندارد تا باکتری در آن رشد نکند. برای همین برخی از انواع کمپرسورها مجهز به یک خشک کن (میکروفیلتر) در بدنه خود هستند که هوای خروجی را خشک و عاری از رطوبت میکند. عنصر دیگر که باید در خرید کمپرسور مدنظر قرار گیرد، روغن موجود در هوا است. به یاد داشته باشید که کمپرسورهای اویل فری که فاقد روغن هستند برای دندانپزشکی مناسبتر خواهند بود. یکی دیگر از انواع کمپرسور دندانپزشکی، مدلهای قابل حمل است که پزشک میتواند به راحتی آن را جابهجا کند. در نهایت میزان صدا و لرزش کمپرسور هوا از دیگر مواردی است که هم بر قیمت کمپرسور دندانپزشکی و هم میزان کارآیی آن اثرگذار است.

بعد از اینکه تأسیس دانشکده دندانپزشکی قطعی گردید از طرف رئیس دانشگاه اقای دکتر قاسم معتمدی به اینجانب مأموریت داده شد که با انجام مسافرت. جهت بررسی در مورد ساختمان و تجهیزات دانشکده های دندانپزشکی موجود در ایران و چند کشور دیگر که از نظر آموزش دندانپزشکی شهرتی دارند اقدام نمایم. ابتدا به همراه آقای دکتر عباس ادیب معاون اداری دانشگاه اصفهان بازدیدی از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد و سپس به اتفاق آقای دکتر فضل الله رحیم پور, از دانشکده های دندانپزشکی تهران و ملی (شهید بهشتی فعلی) و شیراز جهت بررسی نقشه های ساختمانی و تجهیزات دانشکده ها بعمل امد. چون اینجانب در ان زمان به دعوت آقای دکتر بهرام جاوید , هفته ای یکبار در دانشکده دندانپزشکی شیراز نیز درس می دادم و در آن هنگام دانشکده فوق فاقد ساختمان و تجهیزات کافی بود علیهذا امکانات بیمارستان نمازی شیراز مورد توجه قرار گرفت. و حتی بعضی ازمقامات آنها فتوکپی قسمتی یا تمامی نقشه های اصلی ساختمانی خود را به اینجانب دادند (مانند دانشکده دندانپزشکی اکلاهماسیتی که بسیار پیشرفته بود).

معاون آموزشی گروه ارتودنسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در ارتباط با درمان ها و مشاوره ارتودنسی در سنین مختلف، توضیحاتی ارائه داد. وی با بیان اینکه درمان ارتودنسی شامل جا به جایی های دندانی و اصلاح رشد فک بالا و پایین می شود گفت: واژه ارتودنسی از دو بخش ارتو و دانسی به معنی دندان های صاف و راست تشکیل شده است. معاون آموزشی گروه ارتودنسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: برخی درمان های ارتودنسی به منظور کمک به سایر درمان های دندانپزشکی مانند گذاشتن برخی پروتزها، ایمپلنت های دندانی و جراحی های فک و صورت انجام می شود. دندانپزشک کیست طهماسب درباره سن مناسب ارتودنسی توضیح داد: طبق استانداردها تمامی کودکان در ابتدای دوره دندانی مختلط یعنی حدود ۶ تا ۷ سالگی لازم است که تحت مشاوره تخصصی ارتودنسی قرار بگیرند. وی با بیان اینکه حرکت دندانی را می توان در هر سنی انجام داد، یادآور شد: البته در سنین بالاتر درمان های ارتودنسی به ملاحظات خاصی نیاز دارد، اما امکان پذیر است. معاون آموزشی گروه ارتودنسی دانشگاه افزود: البته اگر سن رشد گذشته باشد، اصلاحات ناهنجاری ها و مشکلات فکی، فقط با انجام جراحی و ارتودنسی امکان پذیر است.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

تکنولوژی لیزر در پالپوتومی، پالپکتومی و بستن پالپ (مغز) دندان به عنوان جایگزینی برای فرموکرزول به کار برده میشود. از فرموکرزول برای پالپوتومی دندانهای شیری استفاده میشود و دارای ویژگیهای موتاژنیک (اثر جهشزادی) و کارسینوژنیک (سرطان زایی) است. کارآمدی تکنولوژی لیزر در تمیز کردن و شکل دادن سیستم روت کانال (عصبکشی) نیز به اثبات رشیده است. برای مثال لیزر Er,Cr:YSGG از سودمندی شکلدهی و جرمگیری کننده مشابه با وسایل چرخشی برخوردار است و البته که کارآمدی آن بیشتر است. لیزر درمان ایمن بیماریهای لثه کودکان را ممکن میکند، بدون این که واکنشی آلرژیک یا مقاومت باکتریایی ایجاد کند. ترمیم دندان کودکان تمام طول موجهای لیزر در جینجیوکتومی، جینجیووپلاستی و اپرکولکتومی به کار برده میشود، بدون آن که نیازی به بیحسی باشد یا بیمار دچار خونریزی شود. تسریع رویش دندان، از بین بردن ضایعههای لثوی غیرطبیعی نشات گرفته از حرکتهای نامناسب دندان، درمان هیپرپلازی لثه القا شده با دارو و عملهای زیبایی مختلف نیز از دیگر کاربردهای لیزر محسوب میشود.

در دوران بارداری ، بسیاری از هورمون های خانوم ها تغییر می کند ، به همین دلیل خونریزی در لثه ها و تورم آنها دور از تصور نخواهد بود . درد دندان و هر دردی برای خانوم های باردار مضر است ، پس در دوران بارداری نباید درد دندان ها را تحمل کرد و بهتر است ، برای مشورت به دندانپزشک متخصص مراجعه کرد. البته بهتر است کارهایی را که برای دندان ها ضروری نیست را به ماه های بعد از بارداری موکول کنید . را بعد از زایمان انجام دهید و تنها مجاز به انجام کارهای اورژانسی دندان ها می باشید . برای خانوم های باردار ، نشستن طولانی مدت روی صندلی دندانپزشکی ، مخصوصا در ماه های آخر ، بسیار دشوار است. بسیار حساس باشند و حتما پزشک را از بارداری خود مطلع کنند. 1. در هنگام مراجعه به دندانپزشک ، برای آنکه خودتان و جنین تان در شرایط راحت تری قرار بگیرید بهتر است یک بالش کوچک همراه خود داشته باشید. 2. بهتر است در هنگام نشستن روی صندلی پاهایتان را روی هم قرار ندهید زیرا فشار زیادی را به شما منتقل خواهد کرد . 3. کارهایی که مربوط به زیبایی دندان هایتان می شود را به دوران بعد از زایمان خود موکول کنید. 4. حتما حتما حتما دندانپزشک را از بارداری خود مطلع کنید . 5. در طول دوران بارداری ، از غذاهای سالم استفاده کنید و بعد از مصرف غذا ها سعی کنید دندان های خود را مسواک زده و به طور مرتب از نخ دندان استفاده کنید .

دانش آموزان بعد از فارغالتحصیل شدن از دبیرستان و گذراندن دوره پیشدانشگاهی رشتهی تجربی میتوانند برای پذیرش در دانشکدههای دندانپزشکی پرتغال اقدام کنند. نکته مهم این است که برای تحصیل در این دانشکدهها باید مدرک مرتبط با تسلط بر زبان پرتغالی را نیز ارائه داد. افزون بر زبان، باید در دورهی پیش پزشکی ثبتنام کنید و اگر امتیازات لازم را به دست آوردید، میتوانید تحصیل خود را در رشتهی دندانپزشکی آغاز کنید. برای تحصیل دندانپزشکی در پرتغال آزمون دیگری با عنوان MCAT وجود دارد که مختص دانشگاههای کانادایی و آمریکایی است و اعتبار مدرک این آزمون 3 ساله است. البته دانشکدههای دندانپزشکی دیگری در پرتغال هست که زبان تدریس آنها انگلیسی است. دانشجویان باید مبلغ 2000 تا 6000 یورو برای تحصیل خود در این دانشگاه ها در نظر بگیرند؛ بنابراین یادگیری زبان پرتغالی و تحصیل در دانشکدههای پرتغالی مقرون بهصرفه خواهد بود؛ زیرا تنها 400 تا 600 یورو هزینه می کنید.

اینکه بهترین زمان مراجعه اولیه به متخصص ارتودنسی چه زمانی است یک مساله است، و اینکه شروع درمان چه زمانی باشد یک مساله دیگر است. والدینی که فکر می کنند فرزندشان یکی از مشکلات ذکر شده در این مقاله را دارند بهتر است تا پیش از در آمدن کامل دندان دائمی به متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه کنند. این مراجعه لزوما به معنی آغاز درمان نیست و صرفا یک معاینه خواهد بود و یا در نهایت انجام اقدامات پیشگیرانه است. بر همین اساس سنین 6 تا 8 سالگی می تواند زمان مناسبی برای مراجعه به متخصص ارتودنسی باشد. مواد مختلف برای پر کردن دندان در همین سنین ممکن است اگر نیاز باشد فاز اول درمان شروع شود. در صورت شروع درمان در این سنین، به ندرت از بریس (همان سیم کشی ارتودنسی) استفاده می شود و بیشتر از فضا نگهدارها، وسیع کننده های کام و از این دست لوازم استفاده می شود. بهترین سن آغاز درمان نیز سنین 10 تا 15 سالگی است که بیشتر دندان های دائمی در آمده اند و می توان بدون دغدغه درمان را آغاز کرد.

فناورى نانو می تواند ساخت و تولید موادى در مقیاس هاى کوچک (درحد نانو) را به عهده گیرد که در علم دندان پزشکی مورد استفاده قرار گرفته و به پایدارى و استحکام دندانها کمک نمایند . با توجه به امکان دستکارى در عمده خواص مواد به کمک فناورى نانو ، می توان به ساخت محصولات باکیفیت تر و بهره ورى بیشتر امیدوار بود شاهد پیشرفت نانو کامپوزیت ها در مواد دندانی بود . این یک ایده نوین در جهت پیشرفت علم دندان پزشکى و فناورى نانو در کنار یکدیگراست . زیبایی امروزه در دندانپزشکی ترمیمی جایگاه ویژهای دارد و استفاده از نانو کامپوزیت ها در این راه ایدهآل به نظر میرسد . کامپوزیت های نانو دارای زیبایی خاص و کاربردی راحت و سریع نیز است . در مطب دکتر سهرابی تمام کامپوزیت های مورد استفاده نانو میباشند . شرکت Altairدارای فناوری منحصر به فردی در تولید مواد نانوکریستالی در سطح وسیع با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. نانوذراتی که در شرکت کرهای Sukgyung تولید میشوند دارای کاربردهای وسیع و کارایی بالا هستند.

بنابراین چگونه اطمینان می یابید که دستیاران شما مایل به یادگیری هستند؟ من سالهاست از دستیاران می پرسم هنگامی که با چیز جدیدی در کار روبرو می شوند، بدنبال چه چیزی می گردید؟ پاسخ آنها به این سوال اینست: می پرسیم “چرا؟ این طور نیست که آنها بخواهند انگیزه های خرید یا یک تغییر در فلسفه را زیر سوال ببرند. درعوض، آنها می خواهند بدانند که چگونه این تغییر، روی آنها ، کارهایی که انجام می دهد، و کارآیی عمل تأثیر خواهد گذاشت. وقتی دستیاران دلیل این تغییر را درک کنند، بسیار مایل به پذیرش آن خواهند بود و می خواهند که این امر به موفقیت برسد. توانایی و تمایل به یادگیری اغلب وجود دارد، اما باید گاهی از طریق ارتباط بیدار شود. بله ، یک دستیار دندانپزشکی با کیفیت، باید مهارت های زیادی را در چنته ی خود داشته باشد. مجله دندانپزشکی هروی دنتال با این حال ، بالا بردن این سه مهارت باعث تغییر در خط مقدم و طبابت روزانه شما خواهد شد. دستیاران دندانپزشکی شما می خواهند توانمند شوند و معتقدند که آنها بخشی از تیم شما هستند. کار با آنها برای کسب این مهارتها به آنها نشان خواهد داد که شما بر روی آنها به عنوان افراد و اعضای مهم یک تیم برای موفقیت در حرفه ی خود سرمایه گذاری کرده اید.

لازم به ذکر است پرداخت خسارت برای خدمات ایمپلنت، ارتودنسی، دندان مصنوعی و جراحی لثه تحت پوشش خدمات دندانپزشکی نیست. برای دریافت این پوشش الزامی برای انجام آزمایشات و چکاپ وجود ندارد. خدمات بیمه دندانپزشکی سامان چگونه است؟ در حالت اول بیمه تکمیلی سامان با تعدادی مراکز دندانپزشکی و مطب های دندانپزشکی قرارداد دارد که شما می توانید با دریافت معرفی نامه به این مراکز مراجعه نمایید و از خدمات دندانپزشکی تنها با پرداخت فرانشیز استفاده نمایید. شما میتوانید به سایر مراکز دندانپزشکی که با بیمه سامان طرف قرارداد نیست مراجعه کنید و از خدمات دندانپزشکی استفاده نمایید. بعد از مراجعه، امکان دریافت هزینههای پرداخت شده از بیمه تکمیلی وجود دارد. البته ممکن است در بعضی مواقع برای دریافت هزینه از شرکت بیمه نیاز به تأیید پزشک معتمد بیمه یا انجام رادیوگرافی قبل و بعد از درمان داشته باشید. بیمیو سامانه آنلاین مشاوره، مقایسه و خرید بیمه سامان است. در وبسایت بیمیو می توانید انواع بیمه نامه های شرکت بیمه سامان را استعلام بگیرید و بیمه نامه مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید. در سامانه بیمیو بیمهنامه شما در کوتاهترین زمان توسط کارشناسان صادر شده و به آدرس دلخواه شما ارسال می گردد.

  • خرابی شدن بست شلنگها و رابطها
  • سایش سطح بیرونی دندان ها
  • طریقه مسواک زدن به صورت صحیح و منظم
  • لیست تجهیزات دندانپزشکی جراحی
  • درمان بیماری های لثه کودکان
  • انجام اقدامات ارتودنسی

رادیوگرافی بایت وینگ یکی از انواع رادیولوژیهای دندان است و به دندانپزشک امکان بررسی همزمان تاج و استخوان بین دندانی را در یک یا چند دندان مجاور هم فراهم میکند. روشی که جهت اخذ تصویر بایت وینگ استفاده میشود با استفاده از ابزارهای مخصوص و دقیق جهت این کار یا روش استفاده از نگهدارنده کاغذی است، که این روش نیز به صورت روش موازی انجام میشود. مراحل انجام فیشورسیلانت در بسیاری از موارد، فواصل بسیار کمی بین دندانها وجود دارد و حتی در برخی بیماران این فواصل به صورتی است که روی هم افتادگی دندانی نیز وجود دارد. در این شرایط امکان تشخیص پوسیدگی با معاینه تنها توسط دندانپزشک کافی نیست و جهت تشخیص بهتر پوسیدگیهای غیرقابلدیدن بین دندانی از گرافی بایت وینگ استفاده میشود. دقت این رادیوگرافی بسیار بالاست و با توجه به اینکه استخوان بین دندانی را نیز تصویر میکند بسیاری از متخصصین لثه از این روش جهت تعیین میزان پیشرفت بیماریهای لثه و دندان نیز استفاده میکنند. شما میتوانید برای انجام رادیوگرافی بایت وینگ در تهران به مرکز سونوگرافی و رادیولوژی شقایق واقع در منطقه یوسف آباد مراجعه نمایید.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

مبلمان کلاسیک از چند ویژگی برخوردار هستند که اولین آن ظرافت می باشد. ظرافت به معنای شکنندگی یا ضعیف بودن نیست بلکه به معنای هماهنگی همه ی اجزا با یکدیگر می باشد. برای القای حس طبیعی بودن در این مبل ها از چوب استفاده می کنند. یکی از جزئیاتی که باعث ارزشمندتر شدن این مبل ها می شود منبت کاری روی تاج چوبی دسته ها و پایه های مبلمان است. عمق و ابعاد پنتری روم اغلب به علت استفاده از چوب های مرغوب در این مبل ها اصولا مبلمان کلاسیک از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی دارند. شما برای چیدمان مبل کلاسیک در پذیرایی اولین کاری که باید انجام بدهید انتخاب نقطه ی کانونی است. اولین مکانی که بعد از ورود به پذیرایی میبینید همان نقطه ی کانونی است. به نوعی میتوان گفت نقطه ی کانونی در دکوراسیون مرکز توجه در پذیرایی است. حال شما باید تصمیم بگیرید که میخواهید مبل در مرکز توجه باشد یا خیر؟ اگر نخواهید از مبل برای نقطه ی کانونی استفاده کنید میتوانید از شومینه، پنجره بزرگ، تلویزیون و …

درصورتیکه مبل شما خیلی بزرگ باشد، در بالابردن و پلهها دچار مشکل میشوید. اگر مبل شما خیلی سنگین است مطمئن باشید برای هر بار گردگیری دردسر زیادی دارید. اگر خانه شما کوچک است، مبل بزرگ نهتنها جلوه خوبی ندارد و نمیتواند انتخاب ایده آلی باشد. بلکه حتی باعث میشود که خانه شما و بخصوص پذیرایی از چیزی که هست نیز کوچکتر به نظر برسد. البته در کنار فضا باید به کاربرد مبلمان نیز دقت کنید. اگر قصد استفاده از مبل در دفتر کار و شرکت را دارید، منطقاً مدلهای خیلی بزرگ به درد شما نمیخورند. چهبسا که بهتر است با سراغ مدلهای کوچکتر و ریزنقشتر بروید. ضمن این که اگر میخواهید در اتاق تلویزیون یا اتاق نشیمن از آن استفاده کنید بهتر است که یک چینش مستطیل شکل در نظر داشته باشید. در این صورت جذابیت ویژهای نیز به فضای شما خواهد داد. این که فکر کنید صرفاً باید بر اساس مد روز مبل بخرید یک اشتباه بزرگ است. خرید مبل راحتی نیاز بهدقت زیادی دارد و حتی حساستر از خرید مبلهای کلاسیک و سلطنتی است.

دیمر به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز به تمیز کردن و راه اندازی فضای ناهار خوری به توان کامل برسید. سپس هنگامی که نیاز به ایجاد یک عصر صمیمی تری دارید، نور را پایین بیاورید. لوستر اتاق غذاخوری شما نقطه کانونی اصلی منطقه غذاخوری شما است. از معاصر تا سنتی، گزینه ها و سبک های زیادی متناسب با طراحی اتاق شما وجود دارد. نور بالای میز شما باید سبک میز و سایر مبلمان اتاق را منعکس کند. لوستر شما باید به اندازه کافی پایین آویزان شود تا در چشم مهمانان نشسته در اطراف میز "نور لامپ" وجود نداشته باشد، اما نه آنقدر پایین که در مکالمه شما و مهمان های اطراف میز اختلال ایجاد کند. دیوارکوب ها به خوبی به عنوان نورپردازی برجسته در اتاق های غذاخوری عمل می کنند. آنها با هر فضایی سازگار می شوند و می توانند فضایی رمانتیک ایجاد کنند، به خصوص وقتی با نور شمع همراه شوند. دلیلی وجود دارد که رستوران ها نور خود را کم می کنند.

امروزه از این سبک به عنوان مکمل بهره گرفته می شود. روستیک الهام گرفته از طبیعت می باشد و با استفاده از متریال طبیعی مانند چوب، الوار، کنف و کاه گل طراحی خانه را از سبک های ماشینی دور می نماید. روستیک بیشتر در مناطق ویلایی، کوهستانی و روستایی رایج می باشد. در زندگی شهری نیز به منظور برانگیختن حس آرامش می توان از این سبک بهره برد. از آنجایی که روستیک سبکی ساده و بی غل و غش است، به کارگیری وسایل قدیمی و آنتیک و حتی رنگ و رو رفته در آن رایج می باشد. در معماری داخلی این سبک، محیط بیرونی با محیط درونی پیوند داده می شود تا فضایی دنج و دلباز فراهم گردد. رنگ های اصلی مورد استفاده در سبک روستیک سبز، قرمز و قهوه ای هستند. چوب به دلیل داشتن گره و امواج طبیعی جزو متریال اصلی بوده و در این سبک مبلمان، درب ، کابینت ، کف و سقف همگی از جنس چوب هستند.

برای ساخت و تولید مبل های کلاسیک از پارچه های لوکس و درجه یک از جنس مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم استفاده می شود. سایت آف دکور مدل های لوکس و متنوع مبلمان کلاسیک را با قیمت های بسیار مناسب به شما عرضه می کند. مبل های کلاسیک فرانسوی طرحی ظریف و زیبا داشته و رنگ استفاده شده برای پارچه این مبل ها از انواع رنگ های خنثی یا پاستلی است. بیشترین رنگی که برای پارچه مبل های فرانسوی از آن استفاده می شود رنگ سفید است. اولین ویژگی مبل های کلاسیک ترکیه ای مربوط به منبت کاری های این نوع مبل است. منبت کاری های مبل های ترک یا مربوط به گل و مناظر طبیعی یا حیوانات است. از ویژگی دیگر این مبل ها استفاده از چوب و پارچه مرغوب برای ساخت آن است. همچنین جالب است بدانید که مبل های کلاسیک ترک نسبت به سایر مبل های کلاسیک سبک تر بوده و به راحتی قابل جا به جایی هستند. این نوع مبل ترکیبی از مبل های راحتی و کلاسیک بوده و زیبایی و ظرافت مبل های کلاسیک و راحتی و آسودگی مبل های راحتی را به همراه دارد. نسبت به سایر مبل های کلاسیک تمام این نوع مبل با پارچه پوشیده شده و فقط در قسمت پایه، تاج و قسمت جلویی دسته ها شما چوب مشاهده می کنید. شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین مبل های کلاسیک را از سایت آف دکور با تخفیف ویژه خریداری کنید. تمامی مبل های موجود در سایت محصولات شرکتی بوده و از بهترین متریال ها ساخته شده اند. برای سفارش این محصولات شما می توانید با همکاران متخصص ما مشورت کنید.

طراحی داخلی روستایی، بر طبیعی بودن خود تاکید دارد. به همین دلیل مناظر گوناگون اطراف را تلفیق میکند و به خلق محیطی امن و آرام میپردازد. عناصر اصلی سبک روستیک شامل متریالهای طبیعی، استفاده از چوب و چرم در مبلمان، رنگهای طبیعی مانند رنگ چوب، کرم، قهوهای، آجری، خاکستری و رنگهای خنثی، همچنین استفاده از فلزات مات و زنگزده است. سبک ساحلی الهام گرفته از طبیعت ساحل و دریا است. این سبک سعی دارد آرامش و حس دوست داشتنی دریا را با خود به درون خانههای شهری هم بیاورد. معمولاً در این سبک، ویژگیها و عناصر موجود در ساحل و دریا، در چیدمان و وسایل خانه وجود دارد. معماران تلاش میکنند تا بدین وسیله آرامش دریا را به فضای داخلی انتقال دهند. البته متناسب با نام این سبک، انواع مختلفی هم برای آن وجود دارد. مثلاً سبک دکوراسیون ساحلی مدیترانهای بسیار بر استفاده از رنگ روشن در کنار وسایل پوبی و فلزی تاکید دارد؛ در حالی که سبک دکوراسیون ساحلی جزایر استوایی تمایل به استفاده از طرح و نقشهای مناطق استوایی در طراحی خود دارند. پرطرفدارترین سبک هم، دکوراسیون ساحلی آمریکایی است که از ویژگیهای اصلی آن، نور طبیعی زیاد در فضا و استفاده از رنگ سفید همراه با طیف رنگی گرم در کنار رنگهای اقیانوسی است.

پرده در هر خانه ای برای زیباسازی و پوشش درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد . پرده های سلطنتی بزرگ و با شکوه که بلند و والان دار هستند جلوه بصری جذاب تری را برای سالن پذیرایی فراهم می کنند. پرده های کرکره ای یا پرده های گل دار ساده و رنگی برای آشپزخانه مناسب هستند . رنگ پرده ها نیز معمولاً با رنگ دیگر وسایل خانه مثل کابینت، مبلمان و فرش ست می شود. رنگ مناسب اتاق مستر شومینه یکی از ابزارهای تزئیناتی و گرمایی است که فضای خانه را شیک تر و مدرن تر جلوه می دهد . اگر از شومینه به عنوان وسیله گرمایشی استفاده شود سبب گرمی و صمیمیت بیشتر افراد بدلیل نشستن در دور شومینه می شود. خانه هایی که شومینه دارند معمولاً شومینه را به عنوان نقطه مرکزی انتخاب می کنند و دیگر اشیاء دور شومینه چیده می شود. خانه های امروزی که جدیداً ساخته می شوند یا اینکه بازسازی می شوند، مانور بیشترشان بر روی نورپردازی خانه است .

این مبلمان نیز مانند سایر مبلمان ها دارای سبک های مختلف کلاسیک ، مدرن ، راحتی و … می باشد که با توجه به فضای دکوراسیون می توان یکی از آنها را انتخاب کرد . اما مبل های ال فقط مختص برای گوشه های خانه نیستند و گاهی اوقات با قرار گرفتن در مرکز منزل نیز جذابیت خاصی دارند . با گذشت زمان امکانات ویژه ای به مبلمان اضافه شده است که این نوع از مبلمان نیز استثنا از این پیشرفت ها نیست . جا لیوانی روی دسته ی مبل ، قابلیت تنظیم شیب تکیه گاه و نشیمن گاه و… از ایده های اضافه شده به مبلمان هستند . همچنین تنوع تقریبا نا محدود پارچه های مبلی همه سلیقه ها را در بر می گیرد و نمی توان فردی را یافت که با مبلمان مشکلی داشته باشد . انواع طراحی داخلی ساختمان این مبلمان نیز مانند سایر مبلمان ها دارای سبک های مختلف کلاسیک ، مدرن ، راحتی و … می باشد که با توجه به فضای دکوراسیون می توان یکی از آنها را انتخاب کرد .

  • مبلمان ساده
  • میز و صندلی غذاخوری: برند ایکیا، 700 هزار تومان
  • برای قسمت های مختلف خانه از فلز و شیشه استفاده می شود
  • دسته تی شکل
  • سبک ویلیام مری (چوبهای انحنا دار شکل های S , C)

با چنین نظمی میتوانید به راحتی هم یک خانۀ مدرن طراحی کرده و دچار سردرگمی و گرفتاری نشوید. برای داشتن خانهای مدرن، نیازی به خرید وسایل جدید نیست، نگاهی به مبلمانتان بیندازید و آنها را به مدل جدیدی تبدیل کنید. این بخش، از خانهای به خانۀ دیگر و فردی به فرد متفاوت است و هرکسی بنابر سلیقۀ خودش میتواند از وسایل دکوری استفاده کند. این المانها طیف وسیعی را دربرمیگیرد. از کمدها و دراورهای تزئینی استفاده کنید. اگر اهل نگه داشتن وسایل یا به شدت منظم هستید، به جای اینکه از زیر تخت و یا پشت کمد برای وسایلتان استفاده کنید، از دراور و کمد استفاده کنید تا نظم ایجادشده باعث شود خانۀ شما شکل بگیرد. با گذاشتن یک دراور جدید میتوانید به گوشۀ منزلتان، شکل جدیدی بدهید. از کارهای هنری و نقاشی غافل نشوید. کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن هیچ چیز مانند یک نقاشی، دیوارهای اتاق شما را زیبا نمیکند. میتوانید با توجه به رنگ و پوشش دیوار( که قبلا بررسی شد)، کارهای هنری و یا عکسهایی از طبیعت را انتخاب کنید.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

قفسه کتاب یا قفسه لوازم خانگی دارند. مبلمان چیده شده است، از طاقچههای چوبی برای قرار گرفتن وسایل تزیینی استفاده میکنند. دیوارها در دکوراسیون داخلی منزل کوچک نقش بسیار پر اهمیت و مهمی دارند. بلکه با کمی خلاقیت خودتان هم میتوانید قفسه دیواری بسازید و دکور خانهتان را نو نوار کنید. را به سقف نزدیکتر بزنید، سقف خانه بلندتر به نظر میرسد. هنگام خرید پرده اتاق پذیرایی و یا نصب پرده در نظر بگیرید. دادن اتاق پذیرایی که جای پرترددتری نسبت به سایر نقاط خانه است، بسیار پراهمیت خواهد بود. پنهان برای وسایل شما خواهند داشت. انواع پنتری آشپزخانه وسایل نظیر پیش دستی یا قاشقها را در آن قرار دهید، در دکوراسیون داخلی منزل کوچک بسیار هوشمندانه خواهد بود. انعکاسی که آینه ایجاد میکند موجب میشود خانه شما بزرگتر به نظر برسد. علاوه بر این، آینه تاثیر بسیاری در نورپردازی منزل نیز دارد. داخلی منزل کوچک تا میتوانید از آینه استفاده کنید. ورودی به دیوار بزنید یا از آینههای کوچک طرحدار به عنوان دکوری استفاده کنید یا یک دیوار را با آینه تراش تزیین کنید. فضای کافی برای یک جاکفشی مناسب و بزرگ نداشته باشید. میتوانید از فضای داخل کمد اتاق خوابتان نهایت استفاده را ببرید. به قفسههایی برای قرار دادن کفشها تبدیل کنید. لباس، کیف یا سایر لوازمتان در نظر بگیرید. و نظم خود را از دست بدهد، استفاده بیشتری از آن ببرید.

این مبلمان علاوه بر شکوه و لاکچری بودن بسیار سنگین است جابجایی آنها بسیار دشوار است. اگر که از هر چند وقت یکبار خانه عوض میکنید و مستاجر هستید پیشنهاد میشود از این مبلها استفاده نکنید. چون این مبلمان هم در حمل و نقل و هم در خانه باعث اذیت و آزار شما میشوند. فاصله مناسب در میان مبلمان استیل باید رعایت شود. آنها هم از سطح دیوار و هم پردهها باید فاصله داشته باشد و هم فاصله میان مبلها رعایت شود. حداقل فاصله مناسب از دیوار ۱۰ سانتیمتر است و مناسب ترین فاصله بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر است. فاصله بین مبلها هم باید ۳۰ سانتی متری باشد. رعایت فاصله باعث میشود که سازه های چوبی به دیوار ضربه نزنند و فاصله میان مبلها مانع عبور و مرور افراد نشود. در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبلها باید به گونهای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد.

استفاده بهینه از فضای عمودی، قابلیت بیشتری را برای مانور در منزل فراهم خواهد کرد. همچنین میتوانید به قفسه بندی در بالا و اطراف قاب های درب فکر کنید. وسایلی را که اغلب از آنها استفاده نمیکنید، در بالاترین قسمت ها قرار دهید و آنهایی را که بیشتر استفاده میکنید، در قسمت های پایین تر قرار دهید. هیچ کس با دیدن این راه حل های کوچک و هوشمندانه، به قابلیت های طراحی داخلی شما شک نخواهد کرد. آیا میز ناهار خوری تان می تواند برای محل کارتان نیز کاربردی باشد؟ آیا کشوهای لباستان را میتوانید برای کاربرد های دیگری استفاده کنید؟ آیا میتوانید از فضای بلا استفاده در زیر پله های خود به عنوان انباری یا برای فضای تزئینی استفاده کنید؟ طراحی داخلی فضای کوچک به معنای ایجاد فضاهای چند منظوره است. مطمئن شوید که هیچ فضایی به هدر نمی دهید. میتوانید از تخت هایی با کشوهای بزرگ در زیر آن استفاده کنید و لباس هایتان را در آن قرار دهید.

این شرکت خلاق تحت عنوان ژاکت فعالیت خود را انجام می دهد و در حال حاضر در به جز ژاکت وب، ژاکت سرویس و آکادمی نیز فعال هستند. روش آگاهی از اصالت محصولات مختلف از طریق برچسب اصالت برای آگاهی پیدا کردن از اصالت و سلامت یک محصول، باید برچسب درج شده روی آن محصول را مورد استعلام قانونی قرار دهید. روش های استعلام برچسب اصالت بسیار ساده است و مدت زمان زیادی به طول نخواهد انجامید. خانگی آن نیز رونمایی شد. تمرکز اصلی این دستگاه بر روی کارکرد آن است. یعنی با استفاده از این دستگاه شما تنها عضلات خود را قوی تر می کنید و سوخت و ساز بدن را بالاتر می برید. این دقیقا هدفی است که از یک ورزش درست انتظار داریم. سخن آخر تمامی محصولات بالا از طریق سایت جیم لند قابل مشاهده، بررسی و خرید هستند. شما برای تهیه هر کدام از این موارد تنها چند کلیک با فروشگاه فاصله دارید. تمام تلاش تیم جیم لند در درجه اول جلب اعتماد و در درجه دوم کسب رضایت شماست. ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

آیا می توان به تنهایی و به خوبی این کار را انجام داد؟ برای پاسخ دادن به این سوالات با ما همراه باشید. در ابتدا می خواهیم ببینیم طراحی داخلی ساختمان به چه معناست؟ طراحی داخلی ساختمان چیست؟ طراحی داخلی به طور کلی به معنای کنار هم قرار دادن، طراحی کردن و زیباسازی فضای داخل ساختمان اعم از پارکینگ، باغچه، حیاط و داخل خانه است. به طوری که چشم بیننده در این چیدمان چیزی جز هماهنگی نبیند. در واقع طراحی داخلی ساختمان به عنوان یک هنر، یک حرفه و یک کار شگفت انگیز در سراسر جهان شناخته شده است. یکی از موضوعات بسیار پیچیده ای که در طراحی داخلی وجود دارد این است که هر فردی سلیقهی متفاوتی دارد. طراح داخلی باید طراحی های خود را طوری انجام دهد که به چشم هر شخصی با هر سلیقه ای زیبا به نظر برسد. زمانی که شما خانهی خود را طراحی می کنید، یا این که آن را به دست کسی می سپارید تا برای شما طراحی کند، باید تمام خواسته های خود را در نظر بگیرید.

قبل از اینکه اقدام به تهیه و خرید وسایل منزل کنید در ابتدا باید فضای خانه را آماده کنید. پاکسازی محیط: تمیز کردن خانه که شامل نظافت کف و دیوارها، گردگیری و… جریان هوا: در جریان بودن هوا نه تنها به تنفس شما کمک می کند بلکه انرژی را نیز به جریان می اندازد. پس بهتر است تا حد امکان از بستن پنجره ها خودداری کنید. رها کردن وسایل: قطعا در هر خانه ای وسایلی وجود دارد که زمانی اقدام به خرید آن کردیم اما کارایی لازم را نداشته و در گوشه ای رها شده اند. یا وسایلی که خراب و فرسوده هستند و تنها برای یادگاری آن ها را نگه داشته ایم. فنگشویی اعتقاد دارد با رها کردن این وسایل و دور انداختن آن ها انرژی منفی انباشته شده در خانه از بین خواهد رفت. اگر پنجره های خانه و اتاق ها به فضای زیبایی باز می شود، حتما چینش اتاق را به شکلی در نظر بگیرید که مانع دید این منظره نشده و بتوانید از دیدن این چشم انداز لذت ببرید.

استفاده از مبل راحتی L شکل در چند سال اخیر با توجه به بیشتر شدن آپارتمانها با متراژ نه چندان بالا و همچنین گسترش دکوراسیون مدرن در خانه ها افزایش یافته است. هندسه اینگونه مبل راحتی سبب شده که با اشغال فضایی کم در گوشهای از خانه، امکان استفاده تعداد افراد بیشتری را از مبل راحتی ایجاد کند. محل قرارگیری مبل راحتی ال شکل عموماً در گوشه اتاق نشیمن است. انواع کمد دیواری مبل راحتی تختخواب شو در دسته مبل راحتی کمجا قرار میگیرد که در عین داشتن زیبایی و کیفیت یک مبل راحتی، با چند حرکت مکانیکی ساده تبدیل به یک تخت خواب نرم و راحت میشود. معمولاً از این مدل مبل راحتی جدید در خانههای معمولی استفاده نمیشود و بیشتر مناسب واحدهای کوچک هستند. مصرفکنندگان اصلی مبل راحتی تختخواب شو افراد ساکن در خانههای دانشجویی، پانسیون ها و یا اتاقهای استراحت شرکتها هستند. در واقع استفاده از این مدل مبل راحتی شیک باعث حداکثر صرفهجویی در فضای محل قرارگیری آن میشود و همزمان نیاز به تختخواب را نیز برطرف میکند.

همانطور که ارتفاع لوسترها باید بدرستی تنظیم شوند تا بتوانیم از حداکثر روشنایی آنها بهره بگیریم، تابلوها هم باید تقریبا در مقابل دید نصب شوند. اگر چراغ آویزها را بالای میز ناهار خوری نصب می کنید، بهتره ارتفاع آنها را جوری در نظر بگیرید که افراد بلند قد به هنگام نشستن پشت میز دچار مشکل نشوند. از آنجاییکه برای دیزاین کردن خانه باید مقدار زیادی از بودجه تان را به قسمت پذیرایی اختصاص دهید، بهتر است بیشتر پولتان را برای مبلمان و درصد کمتری را صرف خرید فرش، میزهای دکوری و نقاشی های دیواری کنید. برای داشتن جدیدترین دیزاین پذیرایی ، نحوه ی قرار گیری وسایل بسیار مهم است. دکوراسیون مبلمان منزل اگر ابعاد خانه شما کوچک است از میز های تاشو استفاده کرده و اگر جایی برای میز در نظر گرفته نشده، بهتر است آن را در مسیر های پر رفت و آمد نگذارید. در صورت داشتن فضای کافی میز غذاخوری را در مرکز قرار دهید. انتخاب جنس پرده در زیبایی سالن بسیار تاثیر گذار است.

  • تخت خواب های کشو دار
  • فروشگاه مبلمان کلاسیک
  • تأکید بر زیبایی های طبیعی و فرسوده
  • سبک اسلامی
  • در این مکان چه فعالیتی انجام می گیرد؟
  • مبلمان شزلون (chaise lounge)
  • خیلی به چشم مخاطب می آیند
  • مواد اصلی: چوب، فلز، شیشه و فولاد

دکوراسیون سالن پذیرایی بزرگ نسبت به دکوراسیون سالن پذیرایی کوچک ، شیک تر است . چون جادار است و امکان گذاشتن اشیاء و وسایل تزئینی بیشتر از سالن های کوچک فراهم است. از مزایایی که سالن های پذیرایی بزرگ دارند این است که شما می توانید هر نوع اشیاء دلخواه هتان را بخرید و بچینید و از وسایل تزئیناتی بزرگ استفاده کنید. می توانید بخشی از فضا را کلکسیون کنید مثلاً کلکسیون گلدان یا قاب عکس . پارتیشن شیشه ای در سالن های پذیرایی بزرگ می توانید پارتیشن بندی داشته باشید . مثلاً بخشی از سالن را به صورت سنتی با پشتی و قالیچه های سنتی و بالشتک ها تزئین کنید. بخشی را با مبلمان راحتی بچینید و بخشی دیگر از فضا را به صورت سلطنتی و لوکس . بخشی را هم می توانید باکس بندی کنید و کتابخانه بسازید . خلاصه مانور دکوری در فضای سالن های پذیرایی بزرگ زیاد است. سالن پذیرایی کوچک می بایست طوری چیده شوند که بتوان حداکثر استفاده را از فضا برد .

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

شما هرروزه با عکسهای کاریزماتیک حرفهای برخورد دارید. آیا تابهحال به این فکر کرده ایده که از چه تکنیکهایی در گرفتن عکسهای جذابی که از دیدنشان فکتان میافتد استفادهشده است؟ رینگ لایت هنوز یک تکنیک حرفهای است که توسط بسیاری از عکاسان مد استفاده میشود و اگر حتی تابهحال یکی از آن عکاسها را ندیدهاید،خرید تجهیزات دندانپزشکی  قطعاً یک عکس گرفتهشده با این تکنیک را در مجلات روزانه مد دیدهاید. رینگ لایت یک تأکید قوی و بیشازحد را به چشمان مدل میبخشد و کمک میکند تا یک عکس زیبا خلق شود. بسیاری این را درباره رینگ لایت میدانند، اما نمیدانند که با کمک آن میتوانند سایههای قوی را از بکگراند سوژه از بین برد و تصویر زنده و واضحتری را داشت. اگر به دنبال یک تعریف بسیار ساده هستید، رینگ لایت درواقع یک فلش است که روی یک دایره بزرگ سوار شده است. یک دایره خالی در وسط وجود دارد که عدسی دوربین را نگه میدارد تا بیشترین نور را از حلقه دریافت کند.

  • کاویت رون
  • سیستم هوا فشرده
  • یونیت گناتوس
  • کاهش عوارض درمان نسبت به ایمپلنت گذاریهای ساده
  • دانشکده حقوق پیتر آلارد (Peter A. Allard)

افرادی هستند که فقط به حیطه یونیت دندانپزشکی وارد می شوند که شامل نصب و راه اندازی دستگاه بوده و یک فرآیند چند ساعته است. همچنین شامل قسمت های خدمات پس از فروش دستگاه می شود که در صورت نیاز به تعمیرات هر قسمت دستگاه، موظف به رفع مشکل هستند. همچنین تعدادی از شرکت ها به عقد قرارداد بازدید دوره ای اقدام می کنند که در فواصل زمانی مشخص و منظم از مطب دکتر مربوطه بازدید شده و از ایجاد خرابی ها و مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. این عمل در نهایت منافع دندانپزشک و همینطور شرکت طرف قرارداد را در پی خواهد داشت و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری می کند. خرابی ها و نیاز به تعمیرات در تجهیزات دندانپزشکی دیگر مانند اتوکلاوها و استریل کننده ها زیاد است. گاهی متاسفانه به مبحث استریل توجه زیادی نمی شود، اتوکلاوها و دستگاه های دندانپزشکی حتما باید کلاس B باشند و بتوانند تمام ابزار دندانپزشکی حتی ابزار توخالی و متخلخل را استریل کنند.

این کار روند پوسیدگی را معکوس کرده و همچنین در حضور فلوراید موضعی این روند تسریع می شود . روکش پرسلنی (porcelain crown ) : تمام ترمیمهای پرسلنی که قسمت تاج دندان (بالای لثه) را پوشش میدهد. رویش دندانی ( eruption ): ظهور و رویش دندان از موقعیتش در فک. ریکانتورینگ (recontouring) : روشی که در آن مقادیر کوچکی از مینای دندان برای تغییر طول، شکل و یا سطح حذف شود . همچنین odontoplasty، enameloplasty، stripping، یا slenderizing نیز نامیده میشدند. ریشه(root ): قسمتی از دندان که دندان ها را به فک متصل میکنند. زخم شانکر (canker sore ): زخم یا زخمهای کوچک سطحی که در دهان ظاهر میشود و اغلب باعث ناراحتی در خوردن غذا و تکلم میشود. این زخم ها به صورت تیپیک در سنین ۱۰ تا ۲۰ سالگی شایع ترند . زروستومیا یا خشکی دهان (xerostomia ): خشکی دهان یا کاهش تولید بزاق. ژنژیویت ( gingivitis ): بافت ملتهب، تجهیزات دندانپزشکی دست دوم متورم و قرمز لثه که ممکن است هنگام لمس به راحتی خونریزی داشته باشد.

یک دستگاه ثابت است که برای دندانهای پایینی به منظور ایجاد فضای بیشتر و پیشگیری از کشیدن دندان در آینده استفاده میشود. این دستگاه اغلب همراه با دستگاه دیمکس در فک بالا مورد استفاده قرار میگیرد. از چنین روشی معمولاً در بیماران مبتلا به نامرتبی متوسط تا شدید دندانها و کم بودن قوس دندانها استفاده میشود. دستگاه MSX معمولاً تا 9 ماه در دهان باقی میماند و بریسها چند ماه پس از متصل کردن آن در دهان قرار میگیرند. این دستگاه برای بیماران مبتلا به اختلالات مفصل گیجگاهی فکی تجویز میشود. اسپلینت بر روی دندانهای بالایی قرار داده میشود، از اکریلیک سخت ساخته شده و باید در تمام اوقات استفاده شود. اسپلینت تنها در صورتی که ۱۰۰ درصد مطابق با دندانها باشد، موثر خواهد بود. در صورتی که دندانهای بالا و پایین بیشتر از یک یا دو ساعت در روز با هم تماس داشته باشند، تاثیری نخواهد داشت. اسپلینت باعث شل شدن عضلات فک میشود بطوری که فک بتواند مجدداً به موقعیت طبیعی خود بازگردد. این دستگاهها نگهدارندههای متحرکی هستند که دارای پیچ تنظیم میباشند. آنها اغلب در بیماران با سن کم که همچنان برخی از دندانهای شیری خود را دارند و برای نصب بریس آماده نیستند استفاده میشوند. این دستگاه فضای بیشتری را برای دندانهای دائمی که در حال بیرون آمدن هستند و یا اصلاح کراس بایت ایجاد میکند. آنها را میتوان برای فک بالا، پایین یا هر دو تجویز کرد. پیچهای تنظیم کننده معمولاً یک بار در هفته در خانه پیچانده میشوند. یک دستگاه ثابت (چسبیده) است که برای دندانهای بالا استفاده میشود. این دستگاه برای بیمارانی که دچار اوربایت (کلاس دو) هستند و داری نیمرخ متعادل صورت میباشند، تجویز میگردد. دستگاه پندولوم برای حرکت دندانهای آسیاب بالا به طرف عقب جهت اصلاح وضعیت کلاس ۱ طراحی شده است.

در روش جوش خوردن با استخوان استئوبلاست های ضروری که از گرافت استخوانی، گرفته شدهاند موجب رشد استخوان جدید و تشکیل استخوان فک میشود. آیا ایمپلنت و پیوند پودر استخوان تنها درمان زیبایی است؟ هنگامیکه دندان پوسیده است یا آنقدر آسیب ندیده که لازم به جایگزینی دندان باشد، دندانپزشک به سراغ راه حلهای دیگری مانند پر کردن دندان میرود. البته اگر زیبایی برای شما اولویت دارد، با صلاحدید دندانپزشک معالج خود میتوانید سراغ خرید کامپوزیت زیبایی بروید. این ماده که برای پر کردن دندانها کاربرد دارد، پس از درمان هم رنگ دندان شده و اصلا معلوم نخواهد بود. مراقبتهای بعد از پیوند استخوان چیست؟ معمولا بعد از پیوند استخوان دندان برای شما آنتی بیوتیک تجویز میشود. حتما همان تعدادی که برای شما تجویز میشود را استفاده کنید. هرچند دربسیاری موارد نیازی به مسکن نیست، اما اگر جراح شما برایتان مسکن تجویز کرد، طبق دستور از آن استفاده کنید. کمپرس آب سرد بلافاصله بعد از پیوند استخوان، میتواند به کاهش تورم کمک کند. دهانشویه با کلرهگزدین به طور معمول به مدت یکهفته توصیه میشود. احساس خرده ریزههایی در دهان، میتواند طبیعی باشد. بخیه جراحی پیوند استخوان دندان، معمولا بسته به نوع جراحی بین یک تا دو هفته میتواند در دهان باقی بماند. ازکشیدن سیگار در این مدت پرهیز کنید.

سرساکشن دندانپزشکی · سرساکشن یکبارمصرف · سرساکشن فلزی · سرساکشن مستقیم · سرساکشن دارای انحنا · قیمت سر ساکشن · فروش سرساکشن · انواع سرساکشن · آموزش انواع ساکشن ها در دندانپزشکی برای دستیار دندانپزشک … موقعیت صحیح برای نگه داشتن این سرساکشن توسط دستیار دندانپزشک، حین کار بر روی نواحی … این دوره شامل ویدئوهای آموزشی و فایل های pdf به صورت کاملا مصور با … سر ساکشن یکبار مصرف دندانپزشکی پارس مدکال مدل X100 . … سرساکشن دندانپزشکی BMS DENTAL - نوین طب مارکت … راهنمای-کاربری-یونیت-صدف.pdf - پارس طب فرینو. کنترل و پیشگیری از انتقال عفونت در دندانپزشکی از ارکان مهم نظام بهداشتی … مثال بیمار لب های خود را در اطراف سر ساکشن ببندد. تولید وفروش تولید سرساکشن دندانپزشکی یک بار مصرف . پیش بند دندانپزشکی نایلونی روکش … ح توجیهی تولید والف(والو) تیوب سال 1400(فایلهای pdf و word) . این کاتالوگ شامل 10 صفحه میباشد و محصولاتی نظیر: مسواک انگشتی، سرساکشن دندانپزشکی، روکش پوآر دندانپزشکی، روکش ساکشن دندانپزشکی در آن شرح داده شده است.

مطلب دیگر اینکه بهتر است پروسیجر کاشت پایه و روکش ایمپلنت خود را در کلینیک انجام دهید. تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی دندانپزشکی که مرحله کاشت پایه دندان شما را انجام داده است به خوبی به ویژگی های آن واقف است. 3 . در کاشت دندان درنگ نکنید. وقتی یک یا چند دندان خود را از دست می دهید ، سعی کنید بدون وقفه انداختن ، به کاشت اقدام کنید. 4 . از طرح ها و شرایط پرداخت ویژه ارائه شده توسط کلینیک ، استفاده کنید. اغلب ، کلینیک ها برای پرداخت هزینه کاشت دندان ، شرایطی را طراحی می کنند تا بیمار بتواند با شرایط بهترین از عهده پرداخت هزینه بر آید. در جلسه مشاوره با متخصص ، در خصوص شرایط پرداخت هزینه کسب اطلاعات کرده و متناسب با آن ، برنامه ریزی کنید. برای ارزان تر شدن ایمپلنت می توان از پایه ایمپلنت کرهای، ایرانی یا چینی استفاده نمود. در بعضی از موارد از قطعات و اجناس آمریکایی و اروپایی درجه دو نیز برای کاهش قیمت استفاده میگردد.

این وسیله بدون شک ترسناکترین ابزار دندانپزشکی است و مطمئنا صدای آن را بارها در مطب دندانپزشکی شنیدهاید. این نوع دریلها معمولا با سرعت 250 دور در دقیقه میچرخد و آب را داخل دهان شما میپاشد، پاشیدن آب هنگام کار با دریل به دلیل جلوگیری از آسیب رسیدن به مینای دندان هنگام تراشیدن آن است. قبل از انجام کار با دریل معمولا از داروهای بیحسی استفاده میشود بنابراین بعید بهنظر میرسد که هنگام استفاده پزشک از دریل شما دردی احساس کنید. تزریق داروی حسی به دندانها توسط سرنگ تزریق انجام میگیرد. معمولا سوزن این نوع سرنگها از سرنگهای معمولی بلندتر است تا کار تزریق دقیق به نقطه دلخواه پزشک با تمرکز بیشتری صورت گیرد. این وسیله در واقع یک صندلی چرخان بدون پشتی است که پزشک روی آن مینشیند و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد، به این ترتیب دندانپزشک هنگام انجام خدمات دندانی بسیار راحت و با آزادی عمل میتواند به کارش ادامه دهد.

ابزار مورد استفاده برای درمان ریشه دندان، مجموعه ای از وسایل تخصصی هستند که با موفقیت عفونت داخل دندان بیمار را کاهش می دهند. کانال های ریشه بسیار پیچیده بوده و این ابزارها می توانند کار دندانپزشک را بسیار راحت تر کنند. در ادامه با ابزار به کار رفته در درمان ریشه دندان بیشتر آشنا خواهیم شد. در این مطلب با کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی همراه باشید. یکی از مشکلاتی که در مورد آینه های عادی وجود دارد این است که تصاویر در حین بررسی سوراخ تکرار شده و مانع از بازرسی دقیق دندانپزشک می شوند. اما آینه مخصوص مورد استفاده برای درمان ریشه مانع از این مشکل می شود. کاربرد اکسکویتور در دندانپزشکی بسیار مهم است. حفارگر یا اکسکویتور یک میله بلند با تیغه نوک تیز است که دندانپزشک در درمان ریشه دندان از آن برای برداشتم پوسیدگی یا پانسمان دندان استفاده می کند. پنس قفل شونده یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده برای عصب کشی است که با آن می توان چیزهای کوچک را گرفت و در حین کار استفاده نمود.

در طول فرآیند طراحی، طراحان مطب دندانپزشکی باید همیشه از رفاه بیمار آگاه باشند. برنامهریزی و طراحی داخلی مطب دندانپزشکی باید توجه به جزئیاتی باشد که به ایجاد حس اعتماد و راحتی کمک کند و درعینحال حریم خصوصی بیمار را حفظ کند. طراحی سقف و نور، پرداخت مواد، انتخاب رنگ، و طراحی عناصر منحصربهفرد، همگی کلید دستیابی به محیطی جذاب و دلپذیر هستند. تجهیزات دندانپزشکی یکبار مصرف یک طراح خوب میتواند ظاهر کلی مطب دندانپزشکی را به خوبی با تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات جدید شما هماهنگ کند. از آنجایی که دندانپزشکی در طول سالها به طور فزایندهای رقابتی شده است، متخصصان دندانپزشکی در حالت ایدئال باید خود را از رقبا متمایز کنند. تفاوتها ممکن است در محیط فیزیکی دفتر، خدمات ارائه شده و نحوۀ ارائۀ این خدمات باشد. در نهایت، هدف از طراحی مطب دندانپزشکی خوب، ارائه یک رویکرد منحصربهفرد و نوآورانه برای هر پروژه، در عین حفظ یک فضای راحت و دوستانه است.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

همونطور که گفتیم این سری از لپ تاپ های لنوو مقاومت و کیفیت ساخت خیلی خوبی دارن و همین باعث میشه طول عمر مفید این لپ تاپ از بقیه رقبای هم قیمت خودش بالاتر باشه! نوبتی هم باشه نوبت برند ایسوس هستش که توی لیست بهترین لپ تاپ های دانش آموزی نماینده خودش رو معرفی کنه. بهترین انتخاب توی این بازه قیمتی میتونه لپ تاپ VivoBook K571GT-BQ934 باشه! لپتاپی که برای کار های نسبتا سنگین گرافیکی و پردازشی طراحی شده. پردازنده Core i5 به همراه ssd سری M2 باعث میشه این لپ تاپ توی این بازه قیمتی کار شما رو از نظر کارهای گرافیکی و پردازشی لنگ تزاره! طراحی و کیفیت ساخت بالا به همراه پردازنده گرافیکی اختصاصی این لپ تاپ رو از همه نظر برای شما کامل میکنه. لپ تاپ استوک قیمت البته توی این بازه قیمتی اگر دنبال برند ها معروف تری هستید و دلتون میخواد لپ تاپ که دارید خاص باشه میتونید برید سراغ لپ تاپ های مایکروسافت و اپل!

  • طراحی نه چندان جذاب
  • رم: 4 گیگابایت نوع DDR4
  • هارد پرسرعت با ظرفیت بالا (SSD - NVMe or M.2)
  • پردازنده: Intel Core i5 4200U 1.7GHz

سری 100: ارزانترین لپ تاپ مدل Ideapad می باشد. این سری دارای پردازنده سطح پایین Intel Pentium یا AMD A8 می باشد. سری 300: Ideapad این لپ تاپ در اندازه 17، 15 و 14 اینچ مناسب افرادی است که قصد خرید لپ تاپ میان رده را دارند. سری 500: این سری از پردازنده گرافیکی Intel 7th Gen Core Series و رزولوشن 1080p برخوردار است. سری 700: گران ترین لپ تاپ این دسته است در سایز 13.3 و 15 اینچی و رزولوشن 1080p ارائه می شود. لپ تاپ لنوو سری Yoga دارای عملکرد مدرن، تجربه کاربری آسان، طراحی باریک و سبک است. لپ تاپ های یوگا توانایی چرخش به چهار موقعیت دارند: حالت اول: لپ تاپ معمولی، حالت دوم: ایستاده برای تماشای فیلم، حالت سوم به صورت هشت فارسی و حالت چهارم تبلت برای مطالعه. هر لپ تاپ Lenovo Yoga مجهز به صفحه نمایش لمسی و لولای مخصوص است که به شما امکان چرخش 360 درجه صفحه کلید را می دهد. 900 Yoga: گرانترین قیمت لپ تاپ لنوو در مدل یوگا 920 Vibes با پردازنده Core i7 است.

از مهمترین علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه ها می باشد. و گزینه هایی از جمله درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد. باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. برای تست این بخش پیشنهاد تیم نرم افزاری کِی لپ، استفاده از BatteryInfoView و نمایش اطلاعات باتری است. خرید لب تاپ دست دوم همچنین با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد. وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش برای بسیاری از ما ممکن است. ناخوشایند باشد، پیشنهاد میکنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی متفاوت است. برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم.

به عنوان یک دانشجو، اگر انتظار لپ تاپی برای کارهای عادی، تماشای فیلم، تولید محتوا، و گیمینگ معمولی را دارید، بودجه 20 میلیون تومان کاملا مناسب و حتی بیشتر از مقدار لازم است. لپ تاپهایی که در این بازه قیمتی مطرح هستند، همگی ممکن است در یک یا چند زمینه خاص از خود کمبودهایی را نشان دهند، اما در عوض در چند حوزه دیگر قدرتمند ظاهر شوند! بههمین علت شما به عنوان یک دانشجو، باید قبل از خرید انتظارات و کارایی مورد نظرتان را از لپ تاپ دانشجویی خود مشخص کنید. با افزایش محبوبیت کلاسهای مجازی، توصیه میشود لپ تاپی با وب کم HD یا FHD با زاویه دید گسترده خریداری کنید. همچنین لپ تاپی که میکروفون استودیویی دارد، برای کلاس مجازی بسیار مناسب است. خرید لپ تاپ کانورتبل یا تبدیل شونده هم میتواند برای یک دانشجو انتخاب هوشمندانه باشد، این لپ تاپها جدای حمل و نقل آسانی که دارند، برای کارهایی مثل مطالعه کتاب، ارائه کنفرانس و…

  • پردازنده مرکزی نه چندان قدرتمند
  • >> میزان رم بکار رفته بر روی هر لپ تاپ دست دوم
  • نوع کارت گرافیک لپ تاپ و قدرت آن
  • پردازنده اینتل Core i3 10110U
  • کارت گرافیک مناسب لپتاپ دانشجویی
  • فضای ذخیره سازی - 16 گیگابایت RAM به علاوه 512 گیگابایت SSD
  • وزن 2.3 کیلوگرمی با وجود بزرگ بودن لپ تاپ

دو روز بعد که بیشتر دقت کردم متوجه شدم که قاب دستگاه رو رنگ کردند. با دقت بیشتر فهمیدم که روی درش هم یک روکش چسبوندن. اگر خواستید لپتاپ دست دوم بخرید حتما از آشنا بخرید. سلام موظف هستن لپتاپ رو پس بگیرن! طبق قانونی که بنده شنیدم تا ۷ روز فروشگاه های اینترنتی در صورت وجود مشکل در محصول باید فروش خودشون رو پس بگیرن. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. سلام، عملا این اتفاق همه جا وجود داره! نمیشه یک نظرسنجی رو م… سلام، در آپدیت جدید محدودیت ایجاد شده… سللم.یک مشکل اساسی داره این رای گیری. وقتی توی یه گروه نظرسن… چند سال پیش برای اولین بار برادرم ایده خرید لپتاپ دست دوم را مطرح کرد. تجربهاش به قدری موفق بود که پدرم هم یک لپتاپ دست دوم خرید. هفته پیش لپتاپم خاموش شد و دیگر روشن نشد. من هم تصمیم گرفتم که یک لپتاپ دست دوم بخرم.

فروشگاه ها نیز با بررسی وضعیت دستگاه ها، دستگاه ها را با قیمت کمتری به خریداران می فروشند. دیجیکالا به تازگی چنین محصولاتی را طی طراحی openbox ویژه خود عرضه کرده است که به دلایل مختلف لغو شد. به همین دلیل در حال حاضر یافتن محصولات Openbox در ایران بسیار مشکل است. پس از خرید کامپیوتر و لپ تاپ با جعبه باز باید شرایط اعلام شده توسط فروشنده را بررسی کرده و سایر جنبه های فنی و ظاهری را بررسی کنید. البته در نظر داشته باشید که در بسیاری از نقاط دنیا، جعبه های باز فقط یک مشکل فنی نیستند و به دلایل دیگری به فروشگاه بازگردانده شده اند. اما با توجه به باز شدن جعبه و استفاده از آن توسط افراد دیگر، حتما لوازم جانبی جعبه و وضعیت دستگاه را به دقت بررسی کنید. کامپیوتر و لپ تاپ Refurbished یا ریفر چیست؟ «تعمیر شده» به محصولاتی گفته می شود که به دلیل نقص فنی به تولیدکننده بازگردانده شده اند. سازنده محصول را حتی پس از رفع عیب موجود مجدداً به فروش می رساند.

در این زمینه کیفیت بالای لپتاپ میتواند نظر شمارا مستقیما جلب کند زیرا با یک صفحه کلید حرفهای و مقاوم همراه خواهید بود که تنها در لپ تاپ HP Spectre x360 14 دیده میشود. 1280 پیاده سازی شده است امکان نمایش و بارگذاری کیفیت 4K را خواهد داشت که این مورد جزو ویژگی های لپتاپ بشمار میآید. برای مقایسه لپ تاپ های جدید HP باید زمان زیادی را سپری کرد اما لپتاپ HP EliteBook x360 1040 G7 بهعنوان بهترین گزینه در سبک تجاری انتخاب شده که از لحاظ امنیتی گزینه خوب و قابل قبولی است. قیمت لپ تاپ های استوک اچ پی باتری بسیار مناسب و شگفت انگیز این محصول میتواند نیاز شما به شارژ مجدد را برای ساعتهای طولانی تامین کند که در این زمینه شارژر همراه با کیفیت خوبی را در اختیار خواهید داشت. در همین زمینه لپتاپ HP Pavilion Aero 13 با پشتیبانی از هارد NVMe که جدیدترین نسل هاردهای جهان هستند میتواند شما را با طیف گستردهای از فناوریهای روز همراه کند.

  • لنوو یوگا ۹۰۰
  • چک کردن تمامی پورت ها
  • کیبورد نور backlit ندارد
  • ارزش خرید در برابر قیمت
  • عمر باتری: 5 ساعت
  • حافظه:حداقل 256 گیگابایت از نوع M2

جنسه بدنه لپتاپ پلاستیکی بوده و باتری آن نیز 3 سلولی 41 واتساعتی است. شرکت اچ پی همواره به دنبال پاسخگویی به نیازها و سلایق متفاوت میباشد. پر فروشترین لپ تاپ اچ پی در ایران با طراحی معقول و سختافزار اقتصادی خود برای بسیاری از امور مانند مصارف خانگی، اداری، دانشآموزی و… مناسب است. سایز این لپتاپ 15.6 اینچ بوده و با وزن 1.69 کیلوگرم برای حمل و نقل طولانی، چندان مناسب نیست. سختافزار این لپتاپ شامل یک پردازنده 4 هستهای Ryzen 3 5300U، رم 8GB، حافظه متشکل از 256GB اس اس دی، کارت گرافیک Radeon RX Vega 6 و باتری 41 واتساعتی که تا 4 ساعت شارژدهی دارد. رزولوشن صفحهنمایش این لپتاپ نیز 1080 × 1920 است. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین لپ تاپهای اچ پی میباشد. که جز دسته لپتاپهای مناسب کار محسوب میشود. این لپتاپ زیبا علاوه بر قیمت مناسب، سختافزار بسیار خوبی هم دارد. که با توجه به قیمت آن، انتخاب سرسختی برای دیگر برندهای لپتاپ محسوب میشود.

دنبال یه لپ تاپ خفن برای کارهای گرافیکی و رندر هستی ؟ Dell Precision 5510 میتونه یکی از بهترین گزینه های شما باشه که درحال حاضر توی فروشگاه زد استوک موجود هست. این نوت بوک در سال 2015 توسط کمپانی دل ازش رونمایی شد و تنها توی چند ماه اول تونست رکورد فروش رو بزنه چون مشخصات بسیار قوی داشت و تونست کاربرای بسیار زیادی رو به سمت خودش بیاره. پردازنده بکار رفته در قلب این الترابوک Intel Core i7 6820HQ می باشد که قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد. نسل 6 بودن این پردازنده یکی از بهترین ویژگی های بکار رفته در آن است. حافظه کش این پردازنده 8 مگابایت است و به شما کمک میکند تا برنامه های بیشتری را در حالت اجرا بگذارید و هیچ کندی در سیستم شما رخ ندهد. مصارف خانگی و نیم مهندسی کاملا مناسب است. پردازنده این نوت بوک در کنار گرافیک Quadro هیچ حرفی را برای گفتن نمیگذارند. فرکانس کاری پردازنده در حالت عادی 2.7 گیگاهرتز و در حالت توربو باست تا 3.6 گیگاهرتز قابل افزایش است.

  • لپ تاپ را برای انجام چه کاری میخواهید؟
  • HP Chromebook x2
  • پردازشگر گرافیکی قدرتمند
  • رم: 16GB DDR4 3200MHZ
  • پردازنده: Intel Core i7-11800H
  • پردازنده گرافیکی: AMD Radeon RX 640 با ظرفیت 2 گیگابایت

لپ تاپهای ایسوس تاف گیمینگ علاوه بر اینکه سخت افزار قوی و فوق العادهای دارند، از نظر ظاهری نیز جذاب و متفاوت هستند، و نمایشگرهای به شدت با کیفیتی دارند. طراحی بدنهی لپ تاپهای سری تاف، لپ تاپ استوک لنوو یوگا yoga 260 پردازنده i5 در عین سادگی بسیار زیباست، و از مقاومت مناسب و استحکام کافی برای حمل روزانه برخوردار است. کیبورد و صفحه لمسی این لپ تاپها نیز از نظر زیبایی و راحتی نمره بالایی دریافت میکند؛ در بعضی مدلها کیبورد نور پس زمینه RGB دارد. لپ تاپهای tuf gaming ایسوس سیستم تهویه و خنک کننده بسیار قوی دارند، و نسبت به ورود گرد و غبار نفوذ ناپذیر هستند. ابعاد و ضخامت این لپتاپها بهعلت وجود سختافزارهای نیرومند، نمایشگر بزرگ و سیستم خنککننده قوی، کمی بزرگتر از سایر مدلها است. ولی از نظر وزنی سبک بوده، و براحتی در کیف لپ تاپ یا حتی کولههای دانشجویی قابل حمل هستند. قدرت شارژدهی باتری و همچنین کیفیت صدای اسپیکرها نیز در سطح قابل قبولی هستند تا کاربر تجربه گیمینگ بهتری داشته باشد.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

این مطلب صرفا برای آشنایی کلی با تجهیزات و لوازم دندانپزشکی می باشد زیرا تجهیزات دندانپزشکی طیف وسیعی از رشته مهندسی پزشکی را دربر میگیرد. از نظر ساختار و فیزیک تولید صندلی ها در سه تایپ Z - X - U یا I تقسیم بندی می شوند. بیشتر کارخانجات به دلیل آسان بودن تولید از روش اول استفاده می کنند. بعضی از کارخانجات نیز به این دلیل که قدرت و استحکام صندلی در نوع دوم بیشتر است از این فیزیک برای تولید استفاده می کنند. سایت تجهیزات دندانپزشکی هر صندلی دارای دو موتور می باشد. یک موتور برای قسمت نشیمن گاه و بالا و پائین کردن و موتور دیگر جهت جابجایی پشتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای راحتی کار دندانپزشک علاوه بر قابلیت انتخاب position های مختلف، دو mode در صندلی ها به نام های Zero position و Over position پیش بینی می شود. از این دستگاه برای از بین بردن پلاک ها و لکه های ناشی از فعالیت باکتری ها تشکیل شده بر روی دندان توسط اولتراسونیک استفاده می شود.

جهت تهیهی انواع تجهیزات دندانپزشکی و اطلاع از تخفیفات و محصولات و متنوع میتوانید به سایت کادنت ارائه دهندهی اقلام و ابزارهای اندو و نیز ابزارهای رادیولوژی و تصویر برداری و… خرید لوازم دندانپزشکی با نام تجهیزات اندو یا اندودنتیکس به درمان ریشه دندانها کمک میکند. درمان ریشه یکی از مهمترین شاخههای دندانپزشکی محسوب میشود و تجهیزات خاصی دارد. دندانپزشک با کمک این وسایل ریشه دندان یا پالپ را درمان میکند. یکی از جدیدترین تجهیزات اندو فایل روتاری نام دارد. با خرید فایل روتاری دندانپزشک به راحتی به ریشه دندان و ضد عفونی کردن آن دسترسی خواهد داشت. مقاومت و انعطافپذیری این دستگاه به پزشک کمک میکند که آن را 360 درجه در کانالهای ریشه بچرخاند و ریشههای دندان را تمیز و ضدعفونی کند. با خرید فایل روتاری مدت زمان درمان کاهش مییابد، کانال ریشه بهتر تمیز میشود و پر کردن کانال دندانها دارای کیفیت و ماندگاری بیشتری خواهد بود. یکی دیگر از لوازم دندانپزشکی که در درمان ریشه کاربرد دارد، مواد گوتا متا میباشد. این مواد پس از خارج شدن پالپ توسط دندانپزشک برای پر کردن جای پالپ استفاده میشوند و از نفوذ باکتری و عفونت به کانال ریشه پس از تخلیه کمک میکند. شرکت متا بهترین تولیدکننده گوتا متا در سایزهای مختلف است. دندانپزشک خدمات ترمیمی دندانپزشکی مانند کامپوزیت، سفید کردن، جرمگیری و غیره با استفاده از تجهیزات زیبایی انجام میدهد. این تجهیزات عبارتند از پنس، سوند، آینه، دستگاه آمالگام، قلم کامپوزیت، دیسک پرداخت، توربین دندانپزشکی و غیره. دیسکهای پرداخت وسایلی مقاوم از جنس پلی استر آغشته به اکسید آلومینیوم و شفاف هستند که نوک گردی دارند و برای ترمیمهای دندانپزشکی استفاده میشوند. با خرید دیسک پرداخت کار پولیش کامپوزیت راحتتر و با سرعت بیشتری انجام میشود. توربینهای دندانپزشکی نیز برای برشکاری دندانها استفاده میشود و عملکرد آنها شبیه دریل صنعتی است. با این ابزار میتوان دندان را تراش داد و یا سوراخ کرد.

در سال 1396 با اخذ نمایندگی محصولات کمپانی معظم Woodpecker چین، نیک درمان فعالیت خود را در زمینه تجهیزات دندانپزشکی آغاز نمود. محصولات باکیفیت شرکت سریع الرشد Woodpecker با گارانتی طلائی 24 ماهه نیک درمان، به سرعت تبدیل به انتخاب اول دندانپزشکان گردید. نیک درمان در سال 1397 با جذب نخبگان دانشگاهی و راه اندازی واحد R&Dپس از پنج سال مطالعات میدانی و امکان سنجی فنی وارد حوزه تولید مواد دندانپزشکی گردید. اگر نبود این استقبال دندانپزشکان و حمایت اساتید دانشکده های دندانپزشکی، قطعا روند بروکراتیک اخذ مجوزهای قانونی و هفت خوان مشکلات تولید، شرکت را از ادامه تولید منصرف می نمود. امروزه محصولات تولیدی نیک درمان با نام های تجاری H1, RC Glide, CLOREX, Hyponic, ENDONIC, CanaSol, Glunic, AirPolish, Hemonic, Formanic و … در بازار داخلی و بازارهای منطقه ای شناخته شده می باشند. اخذ گواهینامه ایزو 13485:2016 در زمستان 1398 نتیجه تلاش کارشناسان تولید شرکت بوده و گواهی کیفیت کالا از کمپانی Insyzor انگلستان در بهار 1399 تایید دیگری بر کیفیت خط تولید و محصولات تولیدی نیک درمان می باشد. گواهی نامه های سه گانه سیستم مدیریت یکپارچه IMS (ISO9001, ISO14001, ISO45001) متضمن بهبود فرآیندهای تجاری و تولیدی شرکت نیک درمان می باشد. قیمت تجهیزات دندانپزشکی دست دوم سال 1398 سال ورود محصولات کمپانی Avant Dental Supply آمریکا با نام تجاری ADS به بازار ایران بود، این بار نیک درمان با عقد قرارداد انتقال تکنولوژی با یکی از شرکت های پیشروی جهان (صاحب برندهای تجاری Dharma Research, Medeco, ADS)، در فاز اول نمایندگی انحصاری سه کشور ایران، عراق و افغانستان، و در گام بعدی از سال 2021 اجاره تولید تحت لیسانس محصولات این کمپانی و صادرات آن به بازارهای منطقه را دارد.

دریل دندانپزشکی یکی از مهم ترین تجهیزات دندانپزشکی محسوب می شود . مسلما در دندانپزشکی این ابزار را دیده اید. سرعت این وسیله ۲۵۰ دور در دقیقه می باشد. همچنین لازم به نگرانی نمی باشد زیرا قبل از استفاده از این ابزار از بی حسی استفاده می شود. از وسایل مخصوص جراحی که در دندانپزشکی استفاده می شود، الواتور پریوست نامیده می شود. جنس این وسیله ، فلز است و مشابه قلم های ترمیمی می باشد که دارای دو سر است . یک سر آن نوک تیز و یک سر آن پهن است. استفاده از این وسیله در زمانی است که لثه توسط بیستوری برش داده می شود سپس با استفاده از الواتور پریوست می توان لبه های لثه را از روی استخوان جدا کرد. از تجهیزات اندوداتیکس در دندانپزشکی با هدف دقت بالا و صرفه جویی در زمان استفاده می گردد. برند و شرکت های گوناگونی اقدام به تولید این نوع تجهیزات می کنند..

♦ بسیاری از افراد بر این باورند لمینت قسطی توسط پزشکان کم تجربه و مواد بی کیفیت انجام می گیرد. در صورتی که اینگونه نیست. اتفاقا کلینیک های باسابقه و معروف با داشتن دندانپزشکان متخصص و حرفه ای این طرح را برای مشتریان خود ارائه می دهند تا آنها بدون کوچکترین مشکلی فقط به فکر زیباسازی دندانهای خود باشند. چه عواملی بر قیمت لمینت دندان قسطی تاثیرگذار است؟ همانطور که اشاره نمودیم کیفیت و جنس مواد اولیه لمینت های قسطی هیچ تفاوتی با لمینت نقدی ندارد. ♦ کیفیت و جنس مواد اولیه لمینت: جنس مواد اولیه لمینت، متفاوت میباشد و هر کدام از آنها از ویژگی و کیفیت خاص خود برخوردار هستند. طبیعتا هرچه کیفیت جنس مواد اولیه لمینت بهتر باشد قیمت لمینت اقساطی نیز افزایش می یابد. ♦ نوع تجهیزات دندانپزشکی: هرچه تجهیزات مصرفی در اجرای لمینت، بروزتر و پیشرفته تر باشد کیفیت اجرای لمینت نیز بهتر می شود و متقاضی، نتیجه بهتری از آن می گیرد.

در این مطلب پانزده وسیلهی جراحی را معرفی میکنیم که وجود آنها برای دندانپزشکی ضروری است. این صندلی دندانپزشکی به چند سو میچرخد که برای انجام عملهای مختلف ایدهآل است. پیکربندی مدولار این صندلی به دندانپزشک اجازه میدهد یونیت دندانپزشکی را بر اساس شرایط و محیط خاص کار تنظیم کنند. کمپرسورهای هوا انواع مختلفی دارند. دندانپزشک برای خرید این دستگاه باید مدلی را انتخاب کند که مناسب نوع جراحیهایی که انجام میدهد باشد. یکی دیگر از تجهیزات دندانپزشکی دستگاه ساکشن است که دنپزشک بر اساس نیازهای خاص خود باید نوع مناسب آن را انتخاب کند. همچنین مراقبت و نگهداری از آن هم باید با دقت و با توجه به دستورالعمل سازندهی آن صورت بگیرد. این دستگاه نیز برای عکسبرداری دیجیتال از دندانها مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت تجهیزات ایمپلنت یکی از برندهای آن MyRay به سفلا دنتال گروپ تعلق دارد که یکی از سازندگان اصلی در اروپا با سابقهی بیش از نیم قرن فعالیت است.

در این مقاله از وبسایت پزشکی راستینه قصد داریم تا بصورت تصویری با برخی از تجهیزات دندانپزشکی آشنا شویم . اگر به دندان پزشکی علاقه مند هستید ٬ این مطلب را از دست ندهید . سیم کشی انتخاب اول بسیاری از ارتودنتیست ها برای صاف کردن دندان ها و ترمیم قسمت های معیوب دندان است. آنها می توانند از فلز، سرامیک، و یا پلاستیک شفاف ساخته شوند. برخی از آنها به دندان های شما پیوند می خورند، برخی دیگر قابل جابجایی هستند. ممکن است آنها را روی گروهی از دندان ها یا تمام دندان های خود قرار دهید. سیم کشی های سنتی با استفاده از سیستم های ارتودنسی، سیم ها و در برخی موارد، باند های الاستیک متصل میشوند. تمام سیم کشی ها فشاری روی دندان ها ایجاد میکنند تا دندان ها در یک راستا قرار گیرند. ممکن است ابتدایی و قدیمی به نظر برسد، اما هدگیر ارتودنسی تنها از حدود اوایل قرن ۲۰ مرسوم شده است. هدگیر جزو تجهیزات مهم در برخی درمان ها به منظور هدایت صورت و فک ها است.

برای واردات تجهیزات دندان پزشکی و ترخیص تجهیزات دندان پزشکی از گمرک باید حتما از اداره کل تجهیزات پزشکی تاییده دریافت نمایید. برای استعلام تعرفه گمرکی واردات و ترخیص تجهیزات دندان پزشکی در ابتدا وارد کننده باید به ترخیص کار بگوید که کالا وارده جزو مواد اولیه است یا وسیله می باشد. تا با توجه به شرایط موجود ادامه فرایند ترخیص از گمرک صورت گیرد. کد تعرفه برای واردات تجهیزات دندان پزشکی و یونیت داندان پزشکی ۹۰۱۸۴۱۰۰ است که با احتساب ۱۵ درصد حقوق ورودی و ترخیص به شکل کیلیویی می باشد. کد تعرفه گمرکی برای ترخیص دستگاه پلیمریزاسیون کامپوزیت دندانی با تولید نور لایت کیور ۹۰۱۸۴۹۱۱ است که با احتساب ۱۵ درصد حقوق ورودی گمرک ترخیص بر اساس هر واجد دستگاه صورت می گیرد. برای آشنایی بیشتر با فعالیت های شرکت می توانید از دیگر مقالات ارائه شده در سابت ما هم دیدن فرمایید. برای اطلاع از خدماتی که توسط شرکت ترخیص کالا کارا ارائه می شود می توانید با شماره تلفن های ۲۲۶۳۹۵۸۰ و ۲۲۶۳۹۵۷۹ تماس گرفته و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین ترخیص کار های ترخیص کارا با تسلط بسیاری که بر قوانین و مقررات این حوزه دارند می توانند راهکار های مناسبی را برای ترخیص کالا ی شما و امر واردات به تجار و بازرگانان گرامی ارائه نمایند. حذف کردن ارز دولتی از تجهیزات دندانپزشکی و قراردادن کالاهای ضروری دندانپزشکی در گروه سوم کالاهای وارداتی باعث بالارفتن ناگهانی و زیاد هزینه دندانپزشکی برای خانواده ها گردیده است .

  1. باربد بروچ
  2. سایر توضیحات
  3. لامپ دندانپزشکی
  4. آمالگام پلاگر
  5. حامل آمالگام
  6. پلاستیک اینسترومنت مسطح با نوک تفلون

هنگامی که مواد پر شدگی به وسط دندان چسبانده میشود، به آن اینله و هنگامی که پر شدگی دربردارنده یک یا چند نقطه از دندان است یا سطح جونده دندان را میپوشاند، به آن آنله گفته میشود. اینله و آنله تا حد ممکن ساختارهای سالم دندان را محافظت میکنند و جایگزینی برای روکش هستند. اینله گاهی اوقات پرکردن Amped-up نیز نامیده می شود. اینله سطح دندان از دست رفته به خاطر پوسیدگی یا به دلایل دیگر را تشکیل می دهد. این نوع برای دندان ها شکل میگیرند و از طلا ساخته میشوند. در حال حاضر، می توان آنها را از سرامیک یا کامپوزیت ساخت و با رنگی که به دندان های شما بیشتر نزدیک است مطابقت داد. انله مشابه است، اما بر روی سطح خارجی دندان قرار میگیرد. آنها نیز سرامیک یا کامپوزیت هستند. تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی pdf روکش ها و کپ ها در واقع تجهیزات دندانپزشکی هستند که دندان را پوشش میدهند. آنها زمانی استفاده میشوند که دندان های اصلی آسیب دیده اند، ضعیف شده اند، با دندان های دیگر به خوبی متناسب نیستند، تغییر رنگ داده اند، و یا نیاز به فضایی برای بریج دارند.

  • saryas khazani
  • ۰
  • ۰

زاویه دید افقی مناسب است اما در عوض زاویه دید عمودی خیلی جالب نیست و آزار دهنده خواهد بود. از سنسور اثر انگشت نیز میتوانید به عنوان رمز عبور استفاده کنید. فقدان پورت USB 3.0 که اکنون در خوش قیمت ها نیز مرسوم است برای T420 یک نقطه ضعف حساب میشود، البته در کنار آن نمیتوان از نبود HDMI نیز چشم پوشی کرد. در عوض ۳ پورت USB 2.0 خواهید داشت. خرید آنلاین لپ تاپ استوک سخت افزار متنوعی در T420 عرضه میشود که میتوان به پردازنده i3، i5 و حتی i7، گرافیک ۴۲۰M با تکنولوژی اپتیموس، و هارد ۵۰۰GB اشاره کرد. مدل مورد بررسی دارای سخت افزار مذکور در جدول ابتدای بررسی است که مرسوم ترین سخت افزار T420 میباشد. پردازنده دو هسته ای Intel Core i5-2520M با فرکانس پایه ۲٫۵GHz (توربو تا ۳٫۴GHz) به همراه ۴GB رم در مجموع یک لپ تاپ قدرتمند و بسیار مناسبی را تشکیل میدهند که برای کاربران نیمه حرفه ای نیز کافی است. دستگاه عملکرد بسیار خوبی داشته و کارکرد روان و راحتی دارد. باتری ۶ سلولی T420 در تست پخش ویدیو گرفته شده تا ۳ ساعت و ۳۰ دقیقه عمر داشت که از این نظر میتوان آن را متوسط ارزیابی کرد. اکثر ۱۵ اینچی های سندی بریج به ۴ ساعت میرسند و ۱۳ اینچی ها نیز عمر حداقل ۵ ساعتی دارند.

  • گامای اندازه گیری شده: 2.14 ؛
  • لپ تاپ استوک hp pro x2 612 g2
  • نیترو (Nitro)
  • نسبت کنتراست
  • ابعاد: 359.3 در 259.04 در 19.9 میلیمتر
  • مدل لپ تاپ شما
  • رم
  • نوع حافظه RAM

امیدوارم این راهنمایی براتون مفبد بوده باشه. باز اگر میزان بودجه تون و کار دقیقتون رو مشخص کنید دقیق تر میتونیم راهنمایی کنیم. باز سوالی داشتید آماده پاسخگویی هستیم.. از همراهی تون با مسترنکست متشکریم. سلام من یه لپتاپ مناسب برنامه نویسی و تا حدودی گیم و برنامه های سنگین میخوام. بودجه ام هم حدود 45-50 میلیون هست. و اینکه جنس بدنش و سخت افزارش واسم مهمه که خیالم راحت باشه با چند سال کارکردن هرروزه و جابجا شدن مشکلی ایجاد نمیکنه. با بودجه ای که در اختیار دارید میتونیم با خیال راحت به سراغ لپ تاپ های گیمینگ بریم. اول پیشنهاد میکنم به سراغ مطلب « بهترین لپ تاپ های گیمینگ » بری. اما اگه حوصله نداری همه ی لپ تاپ ها رو دونه به دونه بررسی کنی. ما همینجا 2 تا از بهترین لپ تاپ ها رو با بودجه ی مد نظرتون بهتون معرفی میکنیم. و اینم بگم بهترین لپ تاپ های گیمینگ رو شرکت ایسوس تولید میکنه که دو سری TUF Gaming و ROG Strix جز بهتریناشن.

لپ تاپ Dell Inspiron G3 3500 از جدیدترین سری لپ تاپ های خانواده اینسپایرون و از سری 3000 کمپانی بزرگ دل میباشد. بدنه این مدل یک دست براق می باشد که بسیار زیبا و مشتری پسند طراحی گردیده و تغییرات زیادی با مدلهای قبلی خود کرده است. این مدل با رنگ مشکی عرضه شده و توانسته سلیقه بسیاری از کاربران را تامین نماید. برای ساخت قسمت زیرین لپ تاپ نیز از فلز با کیفیت بالا استفاده شده است که اثر انگشت کمی بر روی آن باقی می ماند و استحکام آن نیز بالا است. ورودی های فن دستگاه کاملا در قاب زیرین مشهود می باشد. جنس قاب زیرین کمی لیز می باشد و هنگامی که دستگاه را بر روی پای خود قرار می دهید احساس سور خوردن دستگاه را خواهید داشت. 2 اسپیکر قدرتمند این دستگاه نیز در قسمت زیرین و در جلوی آن قرار دارند. در قسمت داخل دستگاه نیز شرکت دل از جنس پلاستیک با کیفیت بسیار بالا استفاده کرده که برای یک لپ تاپ بالا رده انتخاب بسیار مناسبی می باشد و در نگاه اول کامل مجذوب آن خواهید شد.

  • لپ تاپ 16 اینچی گیمینگ HP مدل Omen 16-b0x 3050ti نمره 5.00 از 5
  • قیمت: ۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
  • باتری با ظرفیت 45 واتساعت و فناوری شارژ سریع
  • حاضرید چه میزان برای خرید لپ تاپ ایسر هزینه کنید؟
  • رندر گیری و کار های سنگین

چنانچه مشکل از باتری باشد، سیستم بعد از وصل شدن به پریز برق روشن میشود. یکی از مشکلاتی که کاربران لپ تاپهای اچ پی با آن روبهرو هستند مشکلات مانیتور لپ تاپ است. قیمت لب تاپ دست دوم این مشکلات با پدیدههایی مثل روشن نشدن مانیتور ، سفید شدن مانیتور، سیاه شدن مانیتور و … دلایل مختلفی باعث قاطی شدن رنگ مانیتور لپتاپ hp خواهد شد که یکی از آنها خرابی کارت گرافیک است. از دیگر مواردی که میتواند باعث قاطی شدن رنگ مانیتور لپتاپ hp باشد، ضربه خوردن و بروز مشکل در صفحه نمایش است. در صورتی که مشکل دستگاه ناشی از ضربه خوردن صفحه نمایش باشد باید آن را تعویض کنید. اگر مشکل از کارت گرافیک باشد باید تشخیص دهید ایراد نرم افزاری است یا سخت افزاری. اگر ایراد آن نرمافزاری بود شما میتوانید با کالیبره کردن مشکل دستگاه را برطرف کنید. علت سفید شدن صفحه نمایش لپتاپ اچ پی میتواند ورود ویروس به سیستم شما باشد. برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد ما عقب بردن تقویم سیستم و ریستارت آن میباشد و پس از آن استفاده از یک آنتی ویروس بروز و قدرتمند است.

اما شما با صفحهی نمایشگر 15.6 اینچی لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LV میتوانید یک فضای کاملا عریض برای بازیهای رایانهایتان در اختیار داشته باشید. یک لپتاپ گیمینگ خوب باید درگاههای زیادی داشته باشد تا شما نیازی به وصل کردن هاب USB در آن نباشید. چرا که بیشتر افراد دستههای گیمینگ مخصوص که توسط درگاه USB به لپتاپ متصل میشود را خریداری کرده و آنها را به لپتاپشان وصل میکنند. حالا ممکن است قصد داشته باشید ماوس گیمینگ مجزا هم به لپتاپتان وصل کنید، در نتیجه اگر سیستمتان درگاههای زیادی نداشته باشد، نمیتوانید به طور همزمان باهم، تمام مواردی که گفتیم را به لپتاپتان وصل کنید. علاوه بر آن در لپ تاپ ایسوس ROG Strix G512LV یک درگاه مخصوص HDMI نیز وجود دارد که میتوانید لپتاپتان را به یک صفحه نمایشگر بزرگتر وصل کرده و لذت بازی را در نمایشگرهای وایدتر تجربه کنید. این لپتاپ یکی از بهترینّهای گیمینگ است که میتواند شما را به طور کلی غافلگیر کند.

تقریبا در وسط استراحتگاه دست، تاچ پد دستگاه قرار دارد که سطح آن کمی پایینتر از سطح استراحتگاه دست است. این تاچ پد دارای کلیدهای مجزا نبوده و دو کلید آن به صورت همگن در تاچ پد تعبیه شدهاند که عملکرد بسیار خوبی دارند. حساسیت و دقت تاچ پد عالیست و در ضمن از فرمانهای چند لمسی (مالتی تاچ) نیز پشتیبانی میشود. به طور کلی میتوان گفت که Acer کیبورد و تاچ پد فوقالعاده خوبی را بر روی این آلترابوکها قرار داده است. با توجه به ضخامت فوقالعاده باریک Aspire S7، انتظار مشاهده پورتها و اتصالات زیادی را بر روی آن نداشتیم. تنها پورتهایی که میتوانید بر روی لبههای کناری این آلترابوکها مشاهده کنید، دو عدد پورت USB 3.0، یک جک 3.5 میلیمتری ترکیبی برای خروجی و ورودی صوتی و یک پورت micro-HDMI است. البته Acer همراه این آلترابوک ها، دو مبدل برای پورت micro-HDMI نیز ارائه کرده است که به کمک آن میتوانید از این پورت به عنوان خروجی تصویری VGA و یا پورت شبکه Ethernet استفاده کنید.

این لپتاپ تینک پد محصولی از شرکت لنوو است که در سال 2019 ساخته و روانه ی بازار شده است. این لپتاپ یکی از ظریف ترین و البته پایین ترین رده های سری تینک پد است. سری تینک پد معمولا با طراحی ضمخت کاربری گیمینگ و صنعتی دارند. این laptop ایسر جز محدود لپتاپ هایی است که با حافظه ی داخلی SSD در این رنج به چشم می خورد. حافظه ی SSD از سرعت بالاتری نسبت به HDD بر خوردار است. اما حجم این فضا فقط 128 گیگابایت است که بسیار کم است و اگر قصد خرید این لپتاپ را داردی پیشنهاد می کنیم یک هارد اکسترنال نیر در کنار آن تهیه کنید تا با مشکل کمبود فضا مواجه نشوید. این لپتاپ بسیار باریک و سبک طراحی شده است. برای خرید هارد اکسترنال سری به مطلب « بهترین هارد های اکسترنال » بزنید. این لپتاپ Lenovo دارای پردازنده ی مرکزی Pentium است و حافظه ی کش آن فقط 2 مگابایت است.

زدبوک 15 یک لپ تاپ قدرتمند از سری محصولات ورک استیشن اچ پی، جهت انجام محاسبات سنگین پردازشی و گرافیکی و اجرای نرم افزارهای مهندسی از جمله اتوکد، مایا، 3 دی مکس و این قبیل از برنامه ها است. این لپ تاپ به خوبی از پس تمامی کارهای شما بر آمده و از سخت افزار قوی بهره مند است. بدنه zbook 15 در سه رنگ خاکستری مختلف، لب تاپ zbook با یک طراحی حرفه ای که ظاهرا براق و بی نظیر به نظر میرسد، طراحی شده. لوگوی اچ پی که در مرکز قرار دارد از همه جا مشکی تر و اطراف آن با رنگ خاکستری روشن تر از جنس آلومینیوم طراحی شده است. زدبوک 15 به اندازه ی رقبایش بزرگ نیست و سایزی کوچکتر از آنها دارد. کیبورد زد بوک 15 حتی برای استفاده در تمام روز به اندازه کافی بزرگ است و نور پس زمینه آن در تاریکی به ما کمک میکند تا کلیدها را واضح ببینیم. کلیدها بسیار نرم کار میکنند و احتیاج به فشار زیادی برای فشرده شدن ندارند و تنها به مقدار فشاری 60 گرمی احتیاج دارند.

  • مرحله 5
  • ارسال رایگان به تمام نقاط ایران
  • توضیحات پورت شبکه Ethernet
  • گرافیک: Intel HD 3000 upto 3 GB
  • کاربری پروژه ای

لنوو یک برند شناخته شده در عرصه تولیدات انواع لپ تاپ با کاربری های متنوع می باشد. همگی سبب شدند تا برند لنوو به خوبی در بین کاربران معرفی شود. در حال حاضر اولین محصولی که شرکت لنوو را محبوب و مشهور کرده، لپ تاپ می باشد. لپ تاپ لنوو در حالت کلی به سه دسته تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت. اسم Thinkpad در شرکت IBM آمریکا انتخاب شد. لپ تاپ های سری T معمولا به عنوان لپ تاپ هایی بسیار قدرتمند، ماندگاری و دوام زیاد و با امکانات جانبی زیادی معرفی می شوند و قیمت نسبتا بالایی دارند. لپ تاپ های سری X لنوو به عنوان لپ تاپ های قابل حمل ، عمر باتری زیاد، سبک و با نمایشگر های کوچک و معمولا 11 و 12 و 14 اینچی معرفی می شوند. لپ تاپ های لنوو سری S به عنوان سری قابل حمل، سبک و بیشتر با پردازنده های سری U اینتل و کم مصرف و کم توان معرفی می شوند.

  • تنوع خوب پورتها
  • مرحله 3
  • دوشاخه اختصاصی
  • باتری: ۶۳ واتساعت
  • حافظه: 128GB - 2TB SSD
  • قیمت لپ تاپ

با پرداخت هزینه ای اندک، می توانید صاحب یک لپتاپ قدرتمند شوید. فروشگاه آترامارت شرایطی را پیش روی شما قرار داده که با ارائه ضمانت های لازم و پرداخت مبلغی بسیار اندک از قیمت لپ تاپ، بتوانید در سریع ترین زمان، گزینه انتخاب شده را تحویل بگیرید. باقیمانده هزینه ای که برای خرید لپ تاپ پرداخت می کنید بسته به نظر شما و در اقساطی جداگانه دریافت خواهند شد. لپ تاپ استوک لنوو مدل thinkpad x1 tablet برای خرید اقساطی لپ تاپ میتوانید از روشهای موجود که برای شما فراهم کرده ایم، اقدام نمایید. روش دیگر برای خرید اقساطی لپ تاپ پیش روی شما قرار گرفته است. برخی از خریداران ترجیح می دهند برای انتخاب گزینه مورد نظر خود با ارائه چک کارمندی و آزاد، خرید اقساطی را انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی آترامارت شما قابلیت خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس، خرید اقساطی لپ تاپ dell و خرید اقساطی لپ تاپ acer را خواهید داشت. علاوه بر این، سایر محصولاتی که در فروشگاه ما عرضه می شوند از برندهای معتبر با شرایط بی نظیر به صورت اقساطی در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

  • saryas khazani